چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با معاون سازمان برنامه و بودجه؛ پیگیر اخذ اعتبارات نهبندان و سربیشه

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: پیگیری هایی برای اخذ اعتبارات سفر استانی ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی صورت گرفته و امیدوارم سریعا این موضوع انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82221
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته دیدار و گفت و گویی با معاون امور مجلس و استان های سازمان برنامه و بودجه داشتم که در خصوص مسائل و موضوعات حوزه انتخابیه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود: در این دیدار بر تسریع در صدور موافقت اصولی به منظور استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای محور بیرجند به نهبندان تاکید شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس اظهار کرد: همچنین از موارد دیگری که در این نشست مطرح شد تسریع در صدور مجوز ماده ۲۳ برای محور نهبندان به شهداد به منظور اخذ ردیف مستقل بودجه در پیوست یک لایحه بودجه سال آینده بوده است.

این نماینده مردم در مجلس  بیان کرد: همچنین دیداری هم با مسئول سفرهای ریاست جمهوری در سازمان برنامه و بودجه انجام گرفت و از موارد مطرح شده  در این نشست تسریع در ابلاغ تخصیص اعتبارات موضوع مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی مربوط به حوزه انتخابیه بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi