جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جاده‌های مازندران زیربار محدودیت‌های ترافیکی پنج روزه رفت

به گزارش کرونا سرهنگ یدالله جهان‌تاب با اعلام این که اعمال محدودیت های تردد برای کنترل ترافیک در محورهای شمالی از ساعت ۱۲ روز شنبه آغاز می‌شود، گفت که محور کندوان روزهای شنبه و یکشنبه از سمت مرزن آباد به کرج و محور هراز نیز روزهای دوشنبه و سه شنبه از رودهن به آمل یکطرفه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82171
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

کرونا :

جاده‌های مازندران زیربار محدودیت‌های ترافیکی پنج روزه رفت

به گزارش کرونا سرهنگ یدالله جهان‌تاب با اعلام این که اعمال محدودیت های تردد برای کنترل ترافیک در محورهای شمالی از ساعت ۱۲ روز شنبه آغاز می‌شود، گفت که محور کندوان روزهای شنبه و یکشنبه از سمت مرزن آباد به کرج و محور هراز نیز روزهای دوشنبه و سه شنبه از رودهن به آمل یکطرفه می شود.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهارکرد: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدوده‌های بیلقان و پل زنگوه و همچنین مسیر شمال به جنوب این جاده حدفاصل مجلار تا سیاه بیشه ، کندوان تا نسا و آدران تا بیلقان ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده هراز حدفاصل وانا تا بایجان و محدوده های الیمستان و سه راهی چلاو و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های تونل شماره یک ، گزنک و آب اسک را سنگین اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در آزاد راه تهران – شمال تردد خودروها به صورت عادی و روان در جریان است، گفت: در مسیر جنوب شمال به جنوب جاده فیروزکوه در محدوده شهر دوماوند ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

وی محدودیت های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه تا ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه دوم تا پنجم مهرماه از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه چهارم تا ششم مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و درصورت اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و به صورت یکطرفه است.

به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی، تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه چهام و پنجم مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء یکطرفه است.

تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم مهرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه چهارم تا هفتم مهرماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

محور فیروزکوه:

تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت۱۲ تا ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه دوم تا چهارم مهرماه از این محور ممنوع است.

اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی ، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می گردد.

منبع: ایرنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi