جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مشارکت نفت گچساران در آزادی ۶ زندانی غیرعمد

به گزارش کرونا از گچساران کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان با جمع آوری هدایای نقدی خود، زمینه آزادی تعداد ۶ نفر از زندانیان واجد شرایط جرایم غیرعمد را فراهم کردند.  حجت الاسلام محمدصدرا ادیبان با تقدیر از این اقدام کارکنان صنعت نفت گچساران در این آئین ااظهار کرد: به عنوان مدعی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82118
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

مشارکت نفت گچساران در آزادی ۶ زندانی غیرعمد

به گزارش کرونا از گچساران کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان با جمع آوری هدایای نقدی خود، زمینه آزادی تعداد ۶ نفر از زندانیان واجد شرایط جرایم غیرعمد را فراهم کردند.

 حجت الاسلام محمدصدرا ادیبان با تقدیر از این اقدام کارکنان صنعت نفت گچساران در این آئین ااظهار کرد: به عنوان مدعی العموم از اقدامات و خدمات نفت گچساران در سطح شهرستان و استان تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به مشکل کولرهای گلزار شهدا و نقش نفت گچساران بیان کرد: در بحث گلزار شهدا، بارندگی و سیل های اخیر و بسته شدن پل پادوک و خدمات شبانه روزی نفت برای احداث جاده شهید طیب و دیگر بحران ها نظیر آتش سوزی و غیره شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سنگ تمام گذاشته است.

دادستان گچساران خاطرنشان کرد: با هیچ زندانی کیفری تعارف نداریم و برخورد خواهیم کرد، اما یک دسته از زندانیان هم به دلایلی چون بدهکاری، ورشکستگی و مهریه وجود دارند که ناخواسته دچار مشکل می شوند.

حجت الاسلام ادیبان عنوان کرد: با این اقدام خداپسندانه ۶ نفر از زندانیان غیرعمد گچساران با مشارکت کارکنان صنعت نفت و رایزنی هایی که از سوی ستاد دیه صورت گرفت، آزاد شدند.

وی افزود: در بین این زندانیان فردی ۸۵ ساله نیز حضور داشت که چندین سال زندان بود و امروز خانواده های زیادی همچون خانواده این شخص با این کار خیر خوشحال شدند،امیدواریم این کار ادامه پیدا کند.

در این مراسم که با حضور دادستان گچساران، امام جمعه موقت، مدیرعامل نفت گچساران، رییس زندان و جمعی از مدیران شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد، ۶ نفر از رندانیان غیر عمد آزاد شدند.

کمبود محسوس امکانات آتش نشانی یاسوج در حادثه روز گذشته/در صورت بروز حوادث، شهر یاسوج چقدر از آمادگی لازم برخوردار است؟
دنبال کنید

مشارکت نفت گچساران در آزادی ۶ زندانی غیرعمد 5

مشارکت نفت گچساران در آزادی ۶ زندانی غیرعمد 6

مشارکت نفت گچساران در آزادی ۶ زندانی غیرعمد 7

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi