چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی برای تسریع در آماده سازی راه روستایی زاجکان سفلی و زاجکان علیا

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در بازدید از روستای بخش طارم سفلی گفت: با پیگیری صورت گرفته مقرر شد مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار جهت اجاره ۲ دستگاه پیکور تخصیص یابد و حداکثر تا پایان فصل پاییز راه دسترسی روستاهای زاجکان سفلی و زاجکان علیا آماده سازی شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82067
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی برای تسریع در آماده سازی راه روستایی زاجکان سفلی و زاجکان علیا

به خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولین استانی و شهرستانی جهت دیدار با مردم به روستاهای زاجکان سفلی، رودبر، زاجکان علیا، یوزباشچای، طرزان علیا، طرزان سفلی، قلعه، طوینان و اسبک در بخش طارم سفلی سفر کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم به محض ورود به روستای زاجکان سفلی از وضعیت نامناسب راه این روستا ابراز نارضایتی نمود و از مردم عذرخواهی کرد و در تماس با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پیگیر موضوع آماده سازی جاده روستای زاجکان سفلی شد.

وی افزود: با توجه به توضیحاتی که درخصوص مشکل راه دسترسی زاجکان ، نبود بودجه و کمبود دستگاه پیکور(سنگ شکن) در استان طی تماس با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان موضوع تخصیص اعتبار مورد بررسی قرار گرفت.

سیاهکلی بیان کرد: با پیگیری صورت گرفته مقرر شد مبلغ  یک میلیارد تومان  اعتبار جهت اجاره ۲ دستگاه پیکور تخصیص یابد و حداکثر تا پایان فصل پاییز راه دسترسی روستاهای زاجکان سفلی و زاجکان علیا آماده سازی شود.

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس ادامه داد: در مورد آماده سازی شبکه آب شرب روستای زاجکان در مصوبات سفر قبلی، این پروژه در فروردین امسال به پایان رسید و با توجه به اینکه این پروژه در ردیف طرح های نیمه کاره آبفا قرار گرفته از محل اعتبارات ملی مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته که تا پایان امسال این پروژه به پایان خواهد رسید همچنین در بحث خط انتقال و بهسازی  چشمه روستا کار کارشناسی آن انجام شده و تا پایان فصل پاییز انجام خواهد شد البته در بحث تخصیص لوله کشاورزی به محض تخصیص اعتبارات از محل سفر رییس جمهور ،لوله مورد نیاز روستا تامین خواهد شد.

اختصاص اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان برای توسعه شرکت پگاه خوزستان
دنبال کنید

وی افزود: همچنین در تماس با مدیرعامل شرکت گاز استان ، بیان شد که پروژه گازرسانی به این روستا در نیمه دوم امسال مورد مطالعه قرار خواهد گرفت و از سال آینده عملیات گازرسانی در دستور کار شرکت گاز خواهد بودو در بحث شبکه اینترنت عملیات نصب کابل فیبر نوری از یوزباشچای تا روستای زاجکان به اتمام رسیده و در سال آینده مشکل اینترنت روستا حل خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi