شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع مشکلات سهمیه بنزین خودروها و جایگاه های سوخت در سیستان

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس در دیدار با رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران خواستار رفع مشکلات سهمیه بنزین خودروها و جایگاه های سوخت در سیستان شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82064
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

رفع مشکلات سهمیه بنزین خودروها و جایگاه های سوخت در سیستان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،  محمد سرگزی نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون و رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با علی‌اکبر نژادعلی رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار مشکلات عدیده مردم سیستان در حوزه فرآورده های نفتی مطرح شد که از جمله آنها؛ ایجاد جایگاه CNG در حوزه سیستان، رفع مشکلات سهمیه بنزین خودروها و جایگاه های سوخت در سیستان و رفع مشکلات سوخت کامیون ها و ماشین آلات سنگین عمرانی  بود.

وی افزود: همچنین رفع مشکلات سهمیه کوره داران و بررسی علت کاهش سهمیه سوخت آنها  و تدبیر مناسب جهت توزیع به موقع  سهمیه نفت سفید خانوارها حوزه سیستان نیز از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

سرگزی بیان کرد: در پایان  ضمن دعوت از رئیس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، درخواست بازدید میدانی از منطقه سیستان به وی مطرح شد که نژاد علی اعلام داشت جهت بررسی مشکلات اعلامی به سیستان سفر خواهد کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi