جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عملیات اجرایی بزرگترین پروژه گردشگری منطقه ارسباران از هفته آینده آغاز می‌شود

نماینده مردم شریف شهرستانهای اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: با مشخص شدن پیمانکار هتل ۵ ستاره مهر اصل، عملیات اجرایی این پروژه مهم گردشگری منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان، از هفته آینده آغاز می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81969
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

عملیات اجرایی بزرگترین پروژه گردشگری منطقه ارسباران از هفته آینده آغاز می‌شود

خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، احمد محرم زاده یخفروزان ️نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، گفت: با مشخص شدن پیمانکار هتل ۵ ستاره مهر اصل، عملیات اجرایی این پروژه مهم گردشگری منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان، از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی هتل پنج ستاره مهر اصل را یکی از پروژه‌های مهم گردشگری شهرستان اهر و منطقه ارسباران برشمرد و افزود: خوشبختانه تمامی مراحل مقدماتی از جمله اخذ پروانه، مجوز سازمان میراث فرهنگی و سایر موارد مرتبط انجام شده و با درج مناقصه، پیمانکار مشخص شده و عملیات اجرایی آن با اعتبار پیش بینی شده ۱۸۰ میلیارد تومان از هفته آینده آغاز می‌شود.

️این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: این پروژه یکی از نیازهای مهم شهرستان در حوزه زیرساخت‌های گردشگری است که امیدوارم در کنار این پروژه مهم سایر طرح های مورد نیاز منطقه از جمله ایجاد موزه مردم شناسی، باستان شناسی، خانه ورنی، ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب الدین اهری، ثبت جهانی ورنی و اعتبار لازم برای توسعه سایر زیر ساخت‌های گردشگری بخصوص حمایت از بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری اقدامات اساسی صورت گیرد تا شهرستان اهر از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود.

️نائب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی افزود: اهر خاستگاه ورنی است و ضرورت دارد برگزاری هرگونه جشنواره و موارد مرتبط با مرکزیت شهرستان باشد و این جشنواره به جهت توقف دوساله با همه گیری ویروس کرونا امسال با برنامه ریزی و شکوه هرچه بهتر در اهر برگزار شود.

️گفتنی است، هتل پنج ستاره مهر اصل وابسته به مجتمع مس انجرد در زمینی به مساحت ۳۶۸۵ مترمربع و زیربنای ۱۳۵۲۷ متر مربع در ۱۳ طبقه احداث می شود./

ضرورت کلنگ زنی محور آبسرد - کیلان ایوانکی در اواخر دهه فجر
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi