سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارسال پیامک به شماره‌های فعال ایرانسل منطقه

ارسال پیامک به شماره‌های فعال ایرانسل منطقه سایت ما در این مقاله قصد دارد به معرفی نحوه‌ی ‌بهترین پنل پیامک به شماره‌های فعال ایرانسل منطقه و بررسی ابعاد مختلف آن بپردازد. اگر شما نیز به دنبال اطلاع از نحوه‌ی ‌ ارسال پیامک به شماره های فعال ایرانسل منطقه برای خود هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81912
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

کرونا :

ارسال پیامک به شماره‌های فعال ایرانسل منطقه

ارسال پیامک به شماره‌های فعال ایرانسل منطقه

سایت ما در این مقاله قصد دارد به معرفی نحوه‌ی ‌بهترین پنل پیامک به شماره‌های فعال ایرانسل منطقه و بررسی ابعاد مختلف آن بپردازد. اگر شما نیز به دنبال اطلاع از نحوه‌ی ‌ ارسال پیامک به شماره های فعال ایرانسل منطقه برای خود هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.

با به وجود آمدن کسب و کارهای جدید در تمامی حرفه ها و حوزه ها یکی از ساده ترین و راحت ترین راه ها برای انتقال اطلاعات و معرفی کسب و کار خود به جامعه و افراد استفاده از پنل پیامکی “مدیر پیامک” می باشد.

اپراتور ایرانسل این امکان را به مشتریان خود در تمامی نقاط کشور داده است تا بتوانند با استفاده از پنل پیامکی  “مدیر پیامک” کسب و کار خود را معرفی کنند.

این پنل ها هم جنبه ی تبلیغاتی و هم جنبه ی اطلاع رسانی دارند. در واقع همیشه استفاده از پنل پیامکی مدیر پیامک جنبه ی تبلیغاتی ندارد، زیرا بعضی اوقات برای انتقال اطلاعات ، خوشامد گویی ( مانند زمانی که به یک مکان زیارتی و … می رویم ) و اطلاع رسانی مردمی به صورت منطقه ای و … مورد استفاده قرار می گیرد.

اما این کار به چه صورت است؟

ارسال پیامک به شماره‌های فعال ایرانسل منطقه 4

فرض کنید شما یک شرکت یا یک کارخانه  تازه تاسیس داشته باشید که برای فروش انبوه محصولات خود در منطقه ی مورد نظر  نیاز به تبلیغاتی داشته  باشید که هم سرعت عمل بالایی داشته باشد و هم هزینه ی کم تر و به صرفه داشته باشد ، استفاده از نمایندگی پنل پیامک مدیر پیامک به همراه شماره های فعال ایرانسل همه ی این قابلیت ها را در اختیار شما قرار  خواهد داد.

پنل پیامکی مدیر پیامک با شناسایی شماره های فعال  ایرانسل منطقه مورد نظر به صورت انبوه پیامک هایی حاوی اطلاعات و تبلیغات مربوط به کسب و کار شما را به این خطوط ارسال می کند .

چرا از این روش برای تبلیغات و انتقال اطلاعات به دیگران استفاده کنیم ؟

از آن جایی که در عین انجام بهترین کار ، هزینه ی انجام آن با توجه به اوضاع اقتصادی نیز مهم است به همین دلیل با استفاده از پنل پیامکی مدیر پیامک در هر زمینه ای ،  علاوه بر هدر نرفتن  زمان و وقت شما، کم ترین هزینه ممکن را نیز دارد .

ابلاغ دستورالعمل جدید اعطای مرخصی به زندانیان در پی موج دوم کرونا
دنبال کنید

همان طور که در توضیحات بالا گفته شد استفاده از پنل پیامکی مدیر پیامک با شماره های فعال ایرانسل منطقه در زمینه ها و بخش های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد به همین خاطر این امکان به دو روش در اختیار مشتریان قرار می گیرد که در زیر به این دو روش می پردازیم.

  • روش اول ارسال انبوه پیامک : برای استفاده از این روش متقاضی استفاده از این سرویس می بایست به سیستم پیامک ایرانسل متصل شود و عنوان و متن پیام تبلیغاتی خود را ارسال کند .

در حال حاضر استفاده از این سرویس با شرکت های همراه ایرانسل انجام می شود و روی سرشماری های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۱ ،۵۰۰۴ و ۵۰۰۹ ارائه می شوند.

چرا از این سرویس استفاده کنیم؟

  • به روز بودن شماره ها
  • فعال بودن شماره ها
  • پایین بودن درصد خطا در دکل های ایرانسل و ارسال پیامک تقریبا به تمامی شماره های ایرانسل فعال به علت ارسال پیام از طریق آنتن مخابراتی

ارسال پیامک به شماره‌های فعال ایرانسل منطقه 5

روش دوم سامانه تعاملی (ECP):

با استفاده از این سرویس شرکت ها و موسسات می توانند با کمک پرتابی که شرکت “مدیر پیامک” در اختیار آن ها قرار میدهد، با توجه به نیاز خود پیامک و یا پیام چند رسانه ای را به تعداد دلخواه و به صورت هدفمند سازی شده برای مخاطبان خود ارسال کنند.

چرا از این سرویس استفاده کنیم ؟

این سرویس با امکان هدفمند سازی پیام ها کسب و کار های شما را  براساس شاخص های مختلف و هدفمند سازی شده ارسال می کنند تا مخاطبان بتوانند هدف خود را دسته بندی و انتخاب کنند.

برخی از مزایای استفاده از این سرویس ها :

  • برای راه اندازی سامانه تعاملی ارسال انبوه پیامک به شماره های فعال ایرانسل نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشد و با تمدید قرار داد می توانید از این سرویس به صورت مادام العمر استفاده کنید .
  • راحتی استفاده از این سرویس فقط با در دسترس بودن اینترنت ، آن هم برای وارد شدن به آدرس اینترنتی سامانه خود که بتوانید از امکانات این سرویس استفاده کنید .
  • می توانید پیامک ارسالی خود را زمان بندی کنید
  • دریافت گزارش لحظه ای به صورت کلی با جزئیات
  • ارسال پیام آنی به صورت ارسال و دریافت
  • امکان ارسال پیام بر اساس موقعیت مکانی سیم کارت
  • امکان داشتن نمایش برچسب نام شرکت
  • امکان داشتن کد کوتاه به عنوان فرستنده
  • دارای دسته بندی مخاطبان با توجه به شاخصه هایی مانند : سن ، جنسیت ، نوع سیستم عامل تلفن همراه ،میزان اعتبار مشترک و .. است
  • امکان استفاده از این سرویس به صورت تفکیکی برای هر شخص به جهت اطلاع رسانی های درون سازمانی مانند ارسال فیش حقوقی است .
پیام تبریک باشگاه نفت و گاز گچساران به داوران ایرانی برترآسیا
دنبال کنید

استفاده از این سرویس ها یکی از معقول ترین و کم هزینه ترین روش ها و راهکارها برای انتقال  اطلاعات لازم به مخاطبان است ، زیرا امروز هر کسی از پیر تا جوان با در دست داشتن یک گوشی موبایل به این اطلاعات می تواند به راحتی دست پیدا کند .

نتیجه گیری نهایی نحوه ی ‌ ارسال پیامک به شماره های فعال ایرانسل منطقه

در این مقاله سعی کردیم درباره‌ ی نحوه ی ‌ ارسال پیامک به شماره های فعال ایرانسل منطقه به شما اطلاعاتی را بدهیم و نحوه ی ‌ ارسال پیامک به شماره های فعال ایرانسل منطقه را از ابعاد مختلف به طور کامل و جامع بررسی کردیم.

به طور کلی باید اظهار داشت که یکی از بهترین امکانات در حوزه ی ارسال پیامک به شماره های فعال ایرانسل منطقه متعلق به پنل پیامکی “مدیر پیامک”  است.

در پایان امیدواریم که با خواندن این مقاله به تمامی جواب های سوالات مبهم خود در این زمینه رسیده باشید و در کسب و کار های خود با استفاده از این روش به بالاترین حد فروش خود برسید و موفق باشید.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi