جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با معاون وزیر نیرو؛ پیگیر آغاز عملیات ساخت نیروگاه حرارتی دورود

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: در ۲ سال گذشته به طور مستمر پیگیر احداث نیروگاه جدید دورود بوده ام و با توجه به تلاش های انجام شده مراحل تصویب، برگزاری مناقصه با شرکت سازنده، تعیین محل و تامین اعتبار نیز انجام گرفته انشاالله به زودی ساخت نیروگاه ۴۲ مگاواتی دورود آغاز خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81873
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

دیدار و گفت و گو با معاون وزیر نیرو؛ پیگیر آغاز عملیات ساخت نیروگاه حرارتی دورود

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با معاون وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با معاون وزیر نیرو داشتم که در این دیدار پیرامون ساخت نیروگاه مقیاس متوسط دورود بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

وی افزود:  در این نشست خواستار تسریع در ساخت نیروگاه مقیاس متوسط دورود شدم و با توجه به پیگیری های دو سال اخیر در این رابطه  شرایط لازم در خصوص این موضوع فراهم شده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: معاون وزیر نیرو پس از استماع مباحث مطرح شده اعلام کرد با توجه به ایجاد شرایط لازم زمان ساخت این نیروگاه آبان ماه سال جاری خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در ۲ سال گذشته به طور مستمر پیگیر احداث نیروگاه جدید دورود بوده ام و با توجه به تلاش های انجام شده مراحل تصویب، برگزاری مناقصه با شرکت سازنده، تعیین محل و تامین اعتبار نیز انجام گرفته انشاالله به زودی ساخت نیروگاه ۴۲ مگاواتی دورود آغاز خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi