جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بهره برداری از مدرسه ۶کلاسه روستای جلال آباد شهرستان خاش

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری مدرسه ۶کلاسه روستای جلال آباد شهرستان خاش خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81855
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

بهره برداری از مدرسه ۶کلاسه روستای جلال آباد شهرستان خاش

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری از مدرسه ۶کلاسه روستای جلال آباد شهرستان خاش خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: با پیگیری های مستمری که انجام دادیم و باهمت مضاعف خانواده محترم مرحوم سعیدی،سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشورساخت این مدرسه ۶ کلاسه با اعتباری بالغ بر۴/۵میلیارد تومان انجام شد .

وی افزود: امروز به برکت خدمات نظام،دعای خیر مردم شریف حوزه انتخابیه،مساعدت جامعه خیرین و پیگیری های مستمری که انجام دادیم ۵ پروژه ماندگار بهداشتی،درمانی و آموزشی در سطح حوزه انتخابیه به بهره برداری و یاکلنگ زنی شد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان وبلوچستان در مجلس تصریح کرد: بهره برداری از مرکز زایمانی چاه احمد تفتان،خوابگاه دانش آموزی دشت آبخوان و مدرسه ۶کلاسه روستای جلال آباد و کلنگ زنی احداث سالن ورزشی دشت آبخوان و مدرسه ۱۲کلاسه تیزهوشان خاش از پروژه های ماندگاری بود که در یوم جاری در حوزه انتخابیه اتفاق افتادند.

حسین زهی خاطرنشان کرد: این موفقیت ها حاصل نمیشد مگر با دعای خیر مردم ،چراکه روزی پا به مجلس یازدهم گذاشتم،با خود عهد کردم صداقت را سرلوحه کار قرار دهم و از خداوند متعال درخواست کردم تا در این مسیر ثابت قدم بمانم.

وی افزود: ضعف زیرساخت های آموزشی در سالیان گذشته باعث شده بود تا دانش آموزان ما از تحصیل باز ماندند و یا در رقابت با سایر دانش آموزان استان برای کسب سهمیه ها دچار مشکل شوند واین وضعیت ضعیف فضای آموزشی باعث شد تا برای توسعه زیرساخت ها پیگیری های صورت گیرد که خوشبختانه تاکنون این پیگیری ها مثمر ثمر بوده ومردم امروز بوضوح نتایج آن را مشاهده می کنند./

ماجرای قطع 200درخت در باشت/قصه پر غصه بلوطهای زاگرس و درختانی که ایستاده جان می دهند!
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi