پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز عملیات روکش آسفالت محور دهفول حد فاصل تقاطع دهفول تا تقاطع فهرومند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات روکش آسفالت محور دهفول حد فاصل تقاطع دهفول تا تقاطع فهرومند خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81852
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

آغاز عملیات روکش آسفالت محور دهفول حد فاصل تقاطع دهفول تا تقاطع فهرومند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات روکش آسفالت محور دهفول حد فاصل تقاطع دهفول تا تقاطع فهرومند خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: در ادامه توسعه محورهای مواصلاتی وجاده های اصلی و فرعی شهرستان و با پیگیری های صورت گرفته و تلاش های شبانه روزی پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شهرستان، عملیات آسفالت ریزی و روکش محور دهفول حد فاصل تقاطع دهفول تا تقاطع فهرومند آغاز شد.

وی افزود: به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان با اتمام آسفالت ریزی این محور،عملیات آسفالت و روکش محور شهرک،دور برگردان پادگان قدس، محور نهاوند به بروجرد حد فاصل شرکت نفت تا سه راهی شعبان نیز بزودی انجام خواهد شد.

شهبازی ادامه داد: برای تخصیص اعتبارات در حوزه راه ها جلسات و پیگیری های خوبی صورت گرفته‌است که خوشبختانه در حال نتیجه و اجرا است که پاسخی به دغدغه چندین ساله مردم شریف شهرستان می باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi