پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در بازدید از واحدهای تولیدی نمین بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81708
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل و مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین از واحد‌های تولیدی گروه صنعتی “آرتا نمین سبز” تولیدکننده ظروف چدنی نسوز و کریستال در منطقه ویژه اقتصادی نمین بازدید کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این بازدید گفت: در ایان بازدید مشکلات و مسائل پیش روی فعالیت این واحد بزرگ صنعتی را بررسی و احصا و در خصوص پیگیری رفع آن‌ها از دستگاه‌های اجرایی مربوطه قول مساعد داده شد.

وی ادامه داد: به گفته سرمایه‌گذار مجموعه صنعتی “آرتا نمین سبز” در این بازدید اذعان شد که تا ۷ مگاوات برق در این مجموعه قابل برداشت است که درحال حاضر قرارداد برداشت ۳ مگاوات بسته شده است و تمامی کارهای زیرساخت مجموعه توسط سرمایه‌گذار انجام شده و ۱۸۰ نفر نیرو از استان اردبیل در مجموعه سه شیفت مشغول فعالیت هستند.

بدری بیان کرد: همچنین به گفته سرمایه‌گذار مجموعه صنعتی “آرتا نمین سبز” سرمایه‌گذاری در این مجموعه را ۸۰۰ میلیارد تومان و ظرفیت تولید را ۱۲ هزار تن در سال بیان شد و نیاز اصلی این مجموعه، آسفالت راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی و کارخانه عنوان شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi