چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

از آهنگ‌های نامناسب تا رانندگان فاقد صلاحیت/مشکلات سرویس مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ مهرماه دوباره از راه فرا رسید و یکی از مشکلات فرا روی خانواده ها و دانش آموزان و مدارس سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود. متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر مشکلاتی مانند کمبود اتوبوس، مینی بوس و همچنین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81702
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

از آهنگ‌های نامناسب تا رانندگان فاقد صلاحیت/مشکلات سرویس مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ مهرماه دوباره از راه فرا رسید و یکی از مشکلات فرا روی خانواده ها و دانش آموزان و مدارس سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان است که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر مشکلاتی مانند کمبود اتوبوس، مینی بوس و همچنین سایر خودروهای حمل دانش آموزان و یا مشکلات مربوط به جاده ها و معابر و عدم خط کشی ها و جانمایی بد مدارس در خیابان های پر رفت و آمد و پر ترافیک مشکل دیگر به رانندگان بی صلاحیت در سرویس های مدارس بر می‌گردد.

سرویس‌های مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد به گونه‌ای شده که برخی افراد ابتدا با مجوز و صلاحیت و گواهینامه سرویس را تحویل می‌گیرند اما در ادامه راه آن را به افراد فاقد صلاحیت و فاقد مجوز تحویل می‌دهند.

در سال های اخیر مشکلات فراوانی در سرویس مدارس استان به وجود آمده و جنگ و جدل های زیادی میان خانواده‌ها و دانش آموزان از یک طرف با سرویس های مدارس از سوی دیگر صورت گرفته است رانندگانی که گاه شئونات اخلاقی را رعایت نکرده و با هرگونه تذکری کار به جاهای باریک می‌کشد که به هیچ وجه در شان دانش آموزان و عرصه علم و دانش و فرهنگ نیست.

رانندگانی که در ایاب ذهاب دانش آموزان سرعت مطمئنه را گاها رعایت نمیکنند در سرویس استعمال دخانیات دارند و یا از آهنگ ها و موسیقی های مبتذل و آنچنانی در سرویس مدارس به خصوص در سرویس دانش آموزان دختر استفاده می‌کنند.

کشف ۱۱ تن چوب قاچاق در گچساران
دنبال کنید

این موضوع در شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی برخی مسئولان از جمله نماینده آموزش و پرورش مطرح شد که جا دارد در همین ابتدای سال یک برنامه ریزی کامل و جامع برای جلوگیری از هرگونه پیشامدی در سرویس مدارس از سوی مسئولان متولی اندیشیده شود.

همچنین نکته مهم تر اینکه قبل از ایجاد هرگونه تعهدی برای سرویس مدارس دانش آموزان؛ تعهدنامه اخلاقی از آنها گرفته شود که اولاً از رانندگان غیر مجاز و بی صلاحیت استفاده نکنند و در ثانی کلیه شئون مربوط به حمل دانش آموزان را در نظر گرفته و در صورت هرگونه تخلف و تخطی از این تعهدات بتوانند حق و حقوق دانش آموزان را استیفا کنند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi