پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مرثیه‌ای بر ماه مهر در کهگیلویه/ آیا مدارس تعطیل می‌شوند؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای آموزش و پرورش با موضوع بازگشایی مدارس با بیان این‌که بعد از دو سال کرونایی تعداد دانش‌آموزان افزایش پیدا کرده است گفت: برخی مدارس حتما باید سرویس ایاب و ذهاب داشته باشند. فرماندار شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: در این شهرستان به جز تاکسی‌های فرسوده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81678
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

مرثیه‌ای بر ماه مهر در کهگیلویه/ آیا مدارس تعطیل می‌شوند؟

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای آموزش و پرورش با موضوع بازگشایی مدارس با بیان این‌که بعد از دو سال کرونایی تعداد دانش‌آموزان افزایش پیدا کرده است گفت: برخی مدارس حتما باید سرویس ایاب و ذهاب داشته باشند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: در این شهرستان به جز تاکسی‌های فرسوده که شاید قابل استفاده هم نباشند، هیچ شرکت حمل و نقل و هیچ اتوبوس و مینی‌بوس و ون برای جابجایی وجود ندارد.

وی با بیان این که در آستانه ماه مهر هستیم افزود: اگر برای سرویس ایاب و ذهاب تدبیری نکنیم با یک هرج و مرج و نابسامانی مواجه خواهیم شد.

موسوی با بیان این که در سال‌های گذشته چنین مشکلی وجود داشت گفت: اما امسال این مشکل بیشتر شده و هیچ گونه تمهیداتی برای زیرساخت‌های حمل و نقل شهر اندیشیده نشده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خطاب به شورا و شهرداری که چه داشته‌ای برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان دارند، خود در جواب این خطاب خود گفت: می‌خواهید بگویید در شهر هیچی نداریم که نداریم و مجبور هستیم از شهرستان‌های همجوار فراخوان بزنیم.

وی ضمن اعتراض به مطلب چند روز قبل کرونا که بنده از کمبود زیرساخت‌ها فریاد زدم گفت: چرا خبرگزاری تاسفش را برای من انتشار داده، بنده در آن جلسه فریاد زدم که مسئولان استانی راهکار بدهند و چاره‌اندیشی کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: باید ستادی به صورت ویژه برای مدارس برگزار شود و تدبیری اندیشیده شود شهرمان در اول مهر قفل نشود و از این سردرگمی نجات پیدا کنیم.

وی با بیان این که در جلسه چند روز قبل در مرکز استان، نماینده آموزش وپرورش از وجود ۳۰ دستگاه مینی‌بوس در دهدشت خبر داد گفت: مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه این مسئله را پیگیری کند که این آمار را چگونه بیان کردند و این مینی‌بوس‌ها کجا هستند چرا که ناگزیر هستیم از همین‌ها استفاده کنیم یا مدارس تعطیل شوند!؟.

کشف پرونده قتل در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

تقوی معاون شهردار دهدشت در این جلسه با بیان این که در سنوات گذشته قریب به ۱۲ مینی‌بوس سهمیه شهر دهدشت بود گفت: این دستگا‌ه‌ها به دلیل فرسودگی از سیستم خارج شدند و الان در شهرداری و سازمان حمل و نقل هیچ خودرویی نیست که در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.

به گزارش فارس، مقرر شد با صدور مجوز تاکسیرانی شهرداری برای مینی‌بوس‌های آزاد موقتا ایاب و ذهاب دانش‌آموزان به این طریق صورت گیرد. هر چند مخاطرات زیادی متوجه این مسئله وجود دارد که نیاز است همه جوانب دیده شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi