پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ضرورت احداث پایگاه اطفای حریق در جنگل های غرب گلستان

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس در دیدار با مشاور وزیر کشور در سازمان مدیریت بحران بر ضرورت احداث پایگاه اطفای حریق در جنگل های غرب گلستان تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81642
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

ضرورت احداث پایگاه اطفای حریق در جنگل های غرب گلستان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالجلال ایری نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مشاور وزیر کشور در سازمان مدیریت بحران در گرگان گفت: آتش سوزی جنگل‌ها و منابع طبیعی به ویژه منطقه حفاظت شده جهان نما در حوزه استحفاظی غرب گلستان از بزرگترین دغدغه‌های دوستداران طبیعت است؛ هرچند این حریق‌ها در نهایت با تلاش ماموران و مردم مهار می‌شود ولی خسارت‌های مادی و معنوی آنها سال‌ها باقی می‌ماند.

وی افزود: برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی از بحران‌هایی مانند آتش سوزی و آفات باید تجهیزات و فناوری نوین را بدنه مدیریتی دستگاه‌های متولی طبیعت تزریق کنیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به آغاز فصل خزان و احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل ها، گفت: باید همه برای حفظ جنگل‌ها و مراتع استان بسیج شوند؛ صیانت از این مواهب الهی براساس اصل پنجاهم قانون اساسی یک وظیفه همگانی است.

ایری بیان کرد: برخی آتش سوزی‌ها عمدی است که باید بدون اغماض با عاملان آن برخورد جدی شود و هیچ تعارف و اغماضی با خاطیان نداشته باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi