جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

انتقاد فرماندار کهگیلویه از حفاری‌های رها شده آبفا در دل شهر/ ضرورت سرعت‌بخشی مدیران نسبت به رفع مشکلات

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی با انتقاد از حفاری‌های اداره آب و فاضلاب در شهر دهدشت اظهار کرد: بعضا در برخی خیابان‌های شهر عملیات حفاری انجام شده و روزها بدون هیچ اقدامی رها شده و بسا طولانی شدن موضوع منجر به اتفاقات ناگوار بخصوص برای کودکان می‌شود که قابل جبران نیست. فرماندار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81636
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

انتقاد فرماندار کهگیلویه از حفاری‌های رها شده آبفا در دل شهر/ ضرورت سرعت‌بخشی مدیران نسبت به رفع مشکلات

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی با انتقاد از حفاری‌های اداره آب و فاضلاب در شهر دهدشت اظهار کرد: بعضا در برخی خیابان‌های شهر عملیات حفاری انجام شده و روزها بدون هیچ اقدامی رها شده و بسا طولانی شدن موضوع منجر به اتفاقات ناگوار بخصوص برای کودکان می‌شود که قابل جبران نیست.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان این‌ که گرد و خاک ناشی از حفاری و کنده‌کاری‌ها یک معضل شده و شهروندان را آزار می‌دهد، افزود: عبور و مرور در برخی خیابان‌ها و معابر شهر مختل شده است و این موضوع باعث نگرانی و دردسر برای ساکنین شده به شکلی که ساکنین در برخی معابر مرکز شهر به سختی تردد می‌کنند.

رییس کمیته حفاری شهرستان کهگیلویه  با تاکید بر سرعت بخشی به روند اقدامات و برنامه‌ها و احساس مسئولیت مضاعف در رسیدگی به مشکلات و ارائه خدمات تصریح کرد: افزایش رضایت‌مندی مردم از عملکرد مدیران طی بازدیدهای میدانی مهم است و نظر سنجی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ادارات خدمات‌رسان پای کار هستند ولی به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها، روند اقدامات و برنامه‌ها اغلب از سرعت رضایت‌بخشی برخوردار نیست.

وی گفت: برای یک مدیر اسلامی بهترین مصداق خدمت‌گزاری خدمت همراه با احساس مسئولیت است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi