چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین اعتبار احداث 10 زمین چمن مصنوعی در شهرستان های بروجرد و اشترینان

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتبار احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان های بروجرد و اشترینان تامین شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81624
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

تامین اعتبار احداث 10 زمین چمن مصنوعی در شهرستان های بروجرد و اشترینان

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده تعداد ۱۰ عدد زمین چمن مصنوعی دیگر برای شهرستان های بروجرد و اشترینان احداث می شود تا جوانان حوزه انتخابیه از این بابت دغدغه ای نداشته باشند.

وی افزود: از این تعداد زمین چمن مصنوعی ۴ مورد برای محلات شهری بروجرد، ۱ عدد به شهرستان اشترینان و مابقی نیز در روستاهای فیال، کرکیخان، والانجرد، شیروان و چگنی کش احداث می شوند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: پیگیری احداث این زمین های چمن مصنوعی از حدود ۲ ماه پیش آغاز شده بود و در حال حاضر اعتبار آنها تامین و در مرحله جانمایی برای اجرای پروژه است.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: همه تلاش خود را همچون ۲ سال اخیر برای توسعه زیرساخت های ورزشی حوزه انتخابیه انجام خواهم داد تا اینکه توانسته باشیم با این اقدامات راه پیشرفت جوانان منطقه را فراهم کرده باشم و قطعا این موضوع باعث افتخار ما است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi