جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعریض جاده و احداث بلوار در ورودی فیروزآباد با مشارکت کارخانه سدیم

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس از تعریض جاده و احداث بلوار در ورودی فیروزآباد حدفاصل زیرگذر شهدای دهبرم تا میدان شهید هدایت‌اله غلامی با مشارکت کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81612
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

تعریض جاده و احداث بلوار در ورودی فیروزآباد با مشارکت کارخانه سدیم

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس در مجلس به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر از ۵کیلومتر ورودی شهر فیروزآباد بازدید به عمل آوردند.

با پیگیری و رایرنی‌های انجام شده توسط نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان با مساعدت مدیرعامل کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد مقرر شد با همکاری اداره راه و شهرسازی استان فارس مسافت ۵کیلومتر ورودی شهر فیروزآباد حدفاصل زیرگذر شهدای دهبرم تا میدان شهید هدایت‌اله غلامی، تعریض جاده و احداث بلوار در دستور کار قرار بگیرد.

در این بازدید فروردین تأکید کرد: تعریض جاده و احداث بلوار در ورودی فیروزآباد حدفاصل زیرگذر شهدای دهبرم تا میدان شهید هدایت‌اله غلامی با مشارکت کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد انجام خواهد شد.

همچنین در ادامه به دعوت محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس جهت بررسی و پیگیری مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان فیروزآباد ضمن حضور در ساختمان فرمانداری طی نشست مشترک با فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و مسئولین راه و شهرسازی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی فیروزآباد در جریان اهم مشکلات و مطالبات مسئولین و مردم فیروزآباد قرار گرفتند.

وی در ادامه به اتفاق نماینده مردم، فرماندار و شهردار و اعضای شورای شهر و سایر مسئولین محلی از مجموعه مسکن مهر این شهرستان بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان مشکلات اهالی این منطقه قرار گرفتند.‌/

پایان پیام

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه مدیران کشور باشد
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi