سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رتبه های برتر کنکور در گچساران تجلیل شدند

به گزارش کرونا از گچساران دکتر سیدمحمود انوشه روانشناس و استاد دانشگاه در آئین تجلیل از برترین های کنکور سراسری و برگزیدگان آزمون های مدارس نمونه این شهرستان اظهار کرد: داشتن هدف گام نخست موفقیت در هر کاری بوده و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف دومین مرحله از کسب موفقیت در هر مرحله از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81585
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

رتبه های برتر کنکور در گچساران تجلیل شدند

به گزارش کرونا از گچساران دکتر سیدمحمود انوشه روانشناس و استاد دانشگاه در آئین تجلیل از برترین های کنکور سراسری و برگزیدگان آزمون های مدارس نمونه این شهرستان اظهار کرد: داشتن هدف گام نخست موفقیت در هر کاری بوده و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف دومین مرحله از کسب موفقیت در هر مرحله از زندگی انسان است.

رتبه های برتر کنکور در گچساران تجلیل شدند 3

وی بیان کرد: توکل به خدای متعال،آرامش، صبر، داشتن انگیزه و صداقت از ابرازهای موفقیت انسان است.

 استاد دانشگاه و روانشناس تصریح کرد: موفقیت از نقطه ای آغاز می شود که فرد از نقطه امنیت خارج شده و توان ریسک کردن داشته و تحول از جایی شروع می شود که فرد با فراموش کردن گذشته برای ساختن آینده تلاش و برنامه ریزی کند.

انوشه عنوان کرد: بدبینی،حقارت،توهم،شعار زدگی و یاس عناصر منتهی به شکست است.

وی گفت: انسان موجودی انتخابگر بوده و انتخاب های درست در مواقع حساس زندگی مانند انتخاب رشته دانشگاه، انتخاب شغل و انتخاب همسر موفقیت هر فردی را تضمین می کند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: انتخاب اشتباه در رشته تحصیلی باعث چهار سال عقب ماندگی،انتخاب غلط شغل منجر به ۲۰ سال عقب افتادگی و انتخاب اشتباه همسر زندگی انسان ها را بر باد می دهد.

انوشه بیان کرد:بسیاری از انتخاب رشته های دانشگاه سطحی است، کسانی که برای ظاهر رشته ای را انتخاب می کنند نمی توانند موفقیتی در این زمینه کسب کنند.

قیطاسی رییس آموزش و پرورش گچساران نیز در این آیین گفت: تلاش خانواده ها،مدارس و موسسات کنکور در کنار یکدیگر راه پرسنگلاخ موفقیت در کنکور سراسری را هموار می کند.

محفل انس با قرآن کریم و تکریم فرزندان و همسران «اکرام» و «محسنین» برگزار شد
دنبال کنید

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش گچساران در کنار همه تلاشگرانی است که برای موفقیت دانش آموزان در آزمون سرنوشت ساز کنکور سراسری تلاش می کنند.

یداله مرادی مدیر یکی از آموزشگاه های آزاد کنکور در گچساران نیز در این آیین اظهار کرد: تا پیش از سال ۱۳۸۰ هیچ دانش آموزی موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور در این شهرستان نشده نبود.

وی اضافه کرد: در دو دهه اخیر ۹ رتبه تک رقمی از سوی دانش آموزان گچسارانی گزارش شده که این امر نشان دهنده صعودی بودن روند موفقیت آنان است.

مرادی افزود: امسال ۴۸ دانش آموز گچسارانی رتبه های زیر سه هزار در رشته های انسانی،ریاضی،تجربی،هنر و زبان کسب کرده اند.

وی گفت: شماری از دانش آموزان گچسارانی رتبه های سه رقمی و تعدادی نیز رتبه های ۲ رقمی کسب کرده اند.

وی عنوان کرد: یکی از دانش آموزان رشته ریاضی در این شهرستان در کنکور سراسری امسال رتبه تک رقمی کسب کرده است. 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi