سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری ۳ باند حفاران غیر مجاز در گچساران

به گزارش خبرگزازی فارس از گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت تعدادی حفار غیر مجاز در شهرستان بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس گچساران قرار گرفت. وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات پلیسی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81180
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

دستگیری ۳ باند حفاران غیر مجاز در گچساران

به گزارش خبرگزازی فارس از گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت تعدادی حفار غیر مجاز در شهرستان بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس گچساران قرار گرفت.

دستگیری ۳ باند حفاران غیر مجاز در گچساران 4

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی آبشیرین ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی‌ موفق به شناسایی و انهدام ۳باند حفار غیر مجاز ودستگیری۸ نفر از اعضای این باندها شدند.

دستگیری ۳ باند حفاران غیر مجاز در گچساران 5

خادمیان ادامه داد: از این باندها ، ۲ دستگاه گنج یاب،لبتاب، وسایل حفاری کشف و ضبط ودودستگاه خودروی پژو ۴۰۵و پراید توقیف شده است.

فرمانده انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان و خودرو ها نیز به پارکینگ انتقال یافتند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi