پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

غفاری: هرکس از این فوتبال نفعی می‌برد باید کمک کند/ حق پخش به باشگاه‌ها واگذار شود

به گزارش خبرنگار ورزش کرونا ، محمدرضا غفاری، رئیس هیات فوتبال مرکزی پس از پایان جسله مدیر عاملان باشگاه ها و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص این جلسه اظهارداشت: با باشگاه و صدا و سیما و با ارگان‌هایی که می توانند به فوتبال کشور کمک کنند صحبت شد در واقع هر کسی که از این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80997
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

غفاری: هرکس از این فوتبال نفعی می‌برد باید کمک کند/ حق پخش به باشگاه‌ها واگذار شود

به گزارش خبرنگار ورزش کرونا ، محمدرضا غفاری، رئیس هیات فوتبال مرکزی پس از پایان جسله مدیر عاملان باشگاه ها و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص این جلسه اظهارداشت: با باشگاه و صدا و سیما و با ارگان‌هایی که می توانند به فوتبال کشور کمک کنند صحبت شد در واقع هر کسی که از این فوتبال نفعی می برد باید به این فوتبال کمک کند. چرا باشگاه های خصوصی دوام نمی آورند؟ چون که به حقوق اصلی خود نمی‌رسند. قرار است این جلسات ادامه دار باشد تا نکته نظرات گفته شود و به یک خط مشی واحد برسیم و همه از این فوتبال بهرمند شوند.

وی در خصوص حق پخش باشگاه نیز گفت: در این جلسه درباره حق پخش صحبت هایی هم شد و پیشنهادی هم در این باره داده شد تا حق پخش به باشگاه واگذار شود. قرار است باشگاه این موضوع را بررسی کنند تا به یک موضوع واحد برسند. باشگاه با توجه به شرایط اقلیمی و شرایط استانی خود باید این موضوعات را پیگیری و بررسی کنند. باشگاه می خواهند مانند باشگاه استقلال در برابر حق خود ایستادگی کنند تا این موضوع برای همیشه حل شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi