چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور استاندار به نوسازی مدارس/غفلت از تعمیرات مدارس و نگرانی از وضعیت یک رشته درسی

به گزارش کرونا از یاسوج سید علی احمدزاده در نشست شورای آموزش و پرورش با تسلیت درگذشت یکی از چهره‌های سیاسی و فرهنگی استان مرحوم سید قادر لاهوتی به بازگشایی مدارس پس از دو سال بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: آسیبی که کرونا به بخش علمی کشور وارد کرد تا چند سال قابل جبران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80919
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

دستور استاندار به نوسازی مدارس/غفلت از تعمیرات مدارس و نگرانی از وضعیت یک رشته درسی

به گزارش کرونا از یاسوج سید علی احمدزاده در نشست شورای آموزش و پرورش با تسلیت درگذشت یکی از چهره‌های سیاسی و فرهنگی استان مرحوم سید قادر لاهوتی به بازگشایی مدارس پس از دو سال بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: آسیبی که کرونا به بخش علمی کشور وارد کرد تا چند سال قابل جبران نیست لذا برای کمک به ارتقاء بخش علمی همه پای کار بیایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر آماده شدن مدارس برای حضور دانش‌آموزان در اول مهر ماه تاکید کرد و افزود: کلاس‌های درس دانش‌آموزان در اول مهر حضوری است، لذا صدا و سیما و رسانه‌ها کمک کنند تا خانواده‌ها با استرس و اضطراب کمتری شرایط حضوری شدن مدارس پس از دو سال بیماری کرونا را بپذیرند و همکاری کنند.

وی بیان کرد: نیاز است حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در روزهای ابتدایی شروع کلاس‌های درس در مدارس حضور داشته باشند تا نگرانی خانواده‌ها و دانش‌آموزان مرتفع شود.

 استاندار در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات نوسازی مدارس گفت: نوسازی در ساخت مدارس موفق عمل کرده است، اطلاع دارم که پروژه‌ای را اردیبهشت امسال آغاز کرده و ظرف روزهای آینده افتتاح می‌کند که کار جهادی را می‌توان در اقدامات نوسازی مدارس دید.

وی به پخش گزارشی در صدا و سیمای مرکز استان اشاره و عنوان کرد: آنچه در این گزارش بود غفلت از تعمیرات مدارس است، در تجهیز مدارس مشکلاتی وجود دارد اما در تعمیرات غفلت شده است.

احمدزاده با اشاره به دیدار با وزیر آموزش و پرورش و بیان کمبودهای مدارس در تجهیزات افزود: وزیر دستور داد که هر چه امکانات و تجهیزات در انبارها است به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شود، همچنین ۵ میلیارد تومان هم در اختیار استان قرار گرفت تا تجهیزات خریداری کنیم.

کلنگ بیمارستان ۳۲ تختخوابی پاتاوه و پل شهید نجفی سی‌سخت به زمین زده شد
دنبال کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تعمیرات مدارس تاکید کرد و گفت: نوسازی مدارس استان هر چه تجهیزات در انبار دارد را برای اول مهر و بازگشایی مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد و اگر با کمبودی مواجه شدید اعتبار در اختیار نوسازی قرار می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه برای توازن رشته‌های تحصیلی در استان تدابیری اتخاذ شود، گفت: رشته‌ ریاضی در حال فراموشی جدی است که آموزش و پرورش نسبت به برقراری توازن رشته‌ای در استان اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi