پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رفع مشکلات مردم اصل اساسی در خدمت‌گزاری دولت‌هاست

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دادگستری این شهرستان در دیدار با فرماندار ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: رفع مشکلات مردم اصل اساسی در خدمت‌گزاری دولت‌هاست.  سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه در این دیدار با بیان این که دولت سیزدهم طی یکسال گذشته در عمل نشان داده که برنامه‌محور است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80691
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

رفع مشکلات مردم اصل اساسی در خدمت‌گزاری دولت‌هاست

به گزارش کرونا از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دادگستری این شهرستان در دیدار با فرماندار ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: رفع مشکلات مردم اصل اساسی در خدمت‌گزاری دولت‌هاست.

 سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه در این دیدار با بیان این که دولت سیزدهم طی یکسال گذشته در عمل نشان داده که برنامه‌محور است گفت: این دولت تلاش دارد در راستای رفع مشکلات مردم بهترین خدمات را ارائه دهد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: در این دولت گام‌های خوبی در حوزه‌های آب، راه، عمران روستایی و فناوری در شهرستان کلید خورده که در صورت بهره‌برداری چهره محرومیت از  کهگیلویه برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین عملکردهای دولت و نظام از سوی مدیران خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری دستگاه‌ها با مجموعه قضا در راستای پیشبرد اهداف دولت از جمله ضرورت‌هاست.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi