شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حل مشکلات با مشارکت همه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان

به گزارش کرونا، وحید مهدویان معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان افزود: این نشست با جمعی از معاون های شهرسازی و معماری شهرداری و روسای کمیسیون های معماری و شهرسازی شوراهای اسلامی شهرهای استان بود، که باحضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان این گفتگوی صمیمانه برگزارشد. وی تصریح کرد: مسائل داخلی شهرداری و دیگر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80667
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

کرونا :

حل مشکلات با مشارکت همه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان

به گزارش کرونا، وحید مهدویان معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان افزود: این نشست با جمعی از معاون های شهرسازی و معماری شهرداری و روسای کمیسیون های معماری و شهرسازی شوراهای اسلامی شهرهای استان بود، که باحضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان این گفتگوی صمیمانه برگزارشد.

وی تصریح کرد: مسائل داخلی شهرداری و دیگر دستگاه های مرتبط با شهرداری به طور واضح مشخص، و در حوزه شهرسازی و معماری بررسی شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بیان کرد: اعضای این کمیته از میان حاضرین انتخاب و وظایف آنها مشخص شد، و در این جمع قرار شد جلسات کمیته ها به صورت مجدد برگزار شود تا بتوانیم مسائل شهرها را پیگیری کرده، و راهکارهای مناسبی را تعیین کنیم.

مهدویان اذعان کرد: مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه، شهرسازی و معماری و دغدغه هایی که در شهر ها وجود دارد مطرح شد و بین تمام شهرهای استان که در این نشست حضور داشتند بحث و گفتگو شد، و نظرات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با مشارکت همه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان، و همچنین حمایت مدیریت ارشد شهرداری بتوانیم مسائل و مشکلاتی که همه شهرهای استان دارند به نحو احسن اجراکنیم.

خبرنگار: رویا نوری

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi