جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کنایه وزیر کشور به گذشتگان/ تعجب می‌کنم که به آبرسانی روستاها توجه نشد

به گزارش کرونا از یاسوج، احمد وحیدی در حاشیه بهره‌داری از فاز نخست کارخانه بازیافت زباله شهر یاسوج گفت: در هفته دولت ۴۷۵ پروژه با اعتبار دو هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان در استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی و افتتاح شد که ۳۱۶ پروژه افتتاحی و ۱۵۹ پروژه هم کلنگ‌زنی شد. وزیر کشور با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80640
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

کنایه وزیر کشور به گذشتگان/ تعجب می‌کنم که به آبرسانی روستاها توجه نشد

به گزارش کرونا از یاسوج، احمد وحیدی در حاشیه بهره‌داری از فاز نخست کارخانه بازیافت زباله شهر یاسوج گفت: در هفته دولت ۴۷۵ پروژه با اعتبار دو هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان در استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی و افتتاح شد که ۳۱۶ پروژه افتتاحی و ۱۵۹ پروژه هم کلنگ‌زنی شد.

وزیر کشور با اشاره به چهاربانده شدن جاده شیراز به بهبهان از مسیر گچساران گفت: بازدید از کارخانه ماشین سازی، پتروشیمی گچساران و افتتاح چندین مدرسه از جمله پروژه‌های بود که مورد بازدید قرار گرفتند یا افتتاح شدند.

وی در خصوص آبرسانی به روستاهای استان گفت: کار آبرسانی به روستاهای استان با سرعت دنبال می‌شود و ۱۶ طرح آبرسانی به بهره‌برداری رسید، جای تعجب دارد که چرا در دوره‌های گذشته توجهی به آبرسانی به مناطق روستایی نشد و این روستاها بی‌آب بودند که در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته و استانداری کهگیلویه و بویراحمد و وزارت نیرو پای کار هستند.

وزیر کشور با اشاره به منطقه محروم زیلایی در شهرستان مارگون گفت: گازرسانی به زیلایی در دست انجام است، ضمن اینکه بخش زیادی از ضعف‌های این منطقه مورد توجه قرار گیرد.

وحیدی ادامه داد: در جاده‌های روستایی کارهای خوبی صورت گرفته است، بیش از یک هزار میلیارد تومان منابع اختصاص یافته دولت به کهگیلویه و بویراحمد بود که بخشی به راه‌ها اختصاص یافته است.

وی با اشاره به توجه دولت سیزدهم به وضعیت جاده‌ها گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان به جاده پاتاوه به دهدشت اختصاص یافت و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، همچنین ۵۰۰ میلیارد هم به جاده یاسوج به سی‌سخت تخصیص یافت.

کارخانه سیمان مارگون از تسهیلات ویژه برخوردار می شود
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi