شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

از جلسات شورای شهر یاسوج چه خبر؟/توصیه‌ای به اعضای پارلمان شهر

به گزارش کرونا از یاسوج؛ شاید یکی از مشکلات بزرگ امروزی استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت نابسامان مرکز استان از همه لحاظ باشد. مرکز استانی که از کوچه و خیابان گرفته تا فضای سبز و بلوارها و جداول وضعیت خوبی ندارد و اکنون قاطبه مردم این شهر از وضعیت یاسوج ناراضی هستند. با این اوضاع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80599
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

از جلسات شورای شهر یاسوج چه خبر؟/توصیه‌ای به اعضای پارلمان شهر

به گزارش کرونا از یاسوج؛ شاید یکی از مشکلات بزرگ امروزی استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت نابسامان مرکز استان از همه لحاظ باشد.

مرکز استانی که از کوچه و خیابان گرفته تا فضای سبز و بلوارها و جداول وضعیت خوبی ندارد و اکنون قاطبه مردم این شهر از وضعیت یاسوج ناراضی هستند.

با این اوضاع و احوال انتظار می رود که شورای شهر یاسوج علاوه بر برگزاری جلسات هفتگی آن هم به صورت منظم، جلسات ویژه را نیز به صورت مستمر برگزار کنند چرا که مشکلات شهر یاسوج با جلسات روزمره و هفتگی هرگز برطرف نخواهد شد.

به هر صورت از شورای شهر یاسوج انتظار می رود با توجه به کوهی از مشکلات در این شهر جلسات هفتگی خود را به صورت منظم برگزار کرده و برای مشکلات متعدد و جور واجور این شهر تصمیم گیری عملیاتی داشته باشند.

خبرها حاکی از آن است که علیرغم اطلاع رسانی جهت برگزاری جلسات در هفته اخیر اما به یکباره جلسه لغو شده است.

با توجه به وضعیت ویژه شهر یاسوج نیاز است در بحرانی‌ترین شرایط هم جلسات برگزار شود و البته نیاز به برگزاری جلسات ویژه و فوق برنامه نیز بسیار است که هیئت رئیسه جدید باید توجه جدی به این موضوع داشته باشد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi