پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح ۶ پروژه زیست محیطی در شهرستان آبیک

به گزارش کرونا در پنجمین روز از هفته دولت پیش از ظهر یکشنبه ۶ پروژه محیط زیستی در آبیک با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید. افتتاح ۵ طرح تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و همچنین افتتاح پروژه گاز سوز نمودن فرایند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80584
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

کرونا :

افتتاح ۶ پروژه زیست محیطی در شهرستان آبیک

به گزارش کرونا در پنجمین روز از هفته دولت پیش از ظهر یکشنبه ۶ پروژه محیط زیستی در آبیک با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح ۵ طرح تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و همچنین افتتاح پروژه گاز سوز نمودن فرایند آهک کارخانه قند یزبر با هدف رفع آلودگی ناشی از مصرف آهک در این کارخانه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان پروژه هایی بود که امروز با حضور فرماندار آبیک و همچنین مدیرکل محیط زیست استان قزوین به بهره برداری رسید.

حامد فتوحی فرماندار آبیک در حاشیه آیین افتتاح نمادین این پروژه اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در شهرستان آبیک به بهره برداری می رسد.

وی افزود: یکی از اهداف دولت مردمی این است که طرح های نیمه تمام را اولویت بندی و آنهایی که برای مردم ضرورت دارد و متقاضی اتمام آنها هستند هر چه زودتر تکمیل شود.

فرماندار آبیک ادامه داد: خوشبختانه یکی از طرح های نیمه تمام این شهرستان پروژه انتقال آب بود که با پیگیری های بعمل آمده به اتمام رسید و در آستانه هفته دولت و طی مراسمی با حضور وزیر نیرو، استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و جمعی از معتمدین و خانواده معظم شهداء و ایثارگران شهرستان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه سیاست های دولت به گونه ای تعریف شده است که موجب تحقق عدالت و پیشرفت باشد، اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد با توزیع عادلانه اعتبارات و با نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار شاهد ارتقاء سطح فرهنگی و عمرانی شهرستان به صورت عادلانه باشیم.

منبع: مهر

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi