جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری برای بازسازی و نوسازی مدارس فرسوده خدابنده

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مقرر گردید سازمان نوسازی مدارس برای بازسازی و احداث مدارس حوزه انتخابیه با جدیت وارد شود تا شاهد یک تحول در حوزه نوسازی مدارس شهرستان خدابنده باشیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80063
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

پیگیری برای بازسازی و نوسازی مدارس فرسوده خدابنده

سید البرز حسینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که در حوزه انتخابیه وجود دارد فضای فیزیکی مدارس بوده است و براساس آمارهای داده شده قریب به ۵۰ مدرسه تخریبی در حوزه انتخابیه وجود دارد که باید مجدد ساخته شوند و حدود ۱۳۰ مدرسه هم نیاز به مرمت و مقاوم سازی دارند.

وی افزود: با توجه به ابعاد کار و استعدادهایی که در این منطقه وجود دارد نیاز است که این مدارس بازسازی شوند و در همین راستا مقرر شد سازمان نوسازی مدارس اقدامات اساسی انجام دهد البته ریاست سازمان نوسازی مدارس نیز از نزدیک در جریان مشکلات مدارس شهرستان خدابنده و دیگر شهرهای حوزه انتخابیه قرار گرفتند تا تصمیماتی در این رابطه اتخاذ شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: بخاطر اینکه شهرستان ما صنعتی نبوده است با روسای آموزش و پرورش مناطق صحبت کردیم تا مشارکت مردمی در این اقدام وجود داشته باشد و البته مردم منطقه نیز مشتاق هستند که در این زمینه کار کنند تا مشکلات مدارس مرتفع گردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi