جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

«همسایه‌های خوب» از امروز روی آنتن شبکه دو می‌رود+فیلم

به گزارش کرونا ، مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی با شعار «گاهی آدم، حال خوب قرض می‌کند از همسایه‌ خوب» از امروز شنبه ۲۹ مردادماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.  «همسایه‌های خوب» که تولید آن به تازگی در ۲۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به سرانجام رسیده، تازه‌ترین محصول

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80012
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

«همسایه‌های خوب» از امروز روی آنتن شبکه دو می‌رود+فیلم

به گزارش کرونا ، مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی با شعار «گاهی آدم، حال خوب قرض می‌کند از همسایه‌ خوب» از امروز شنبه ۲۹ مردادماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. 

«همسایه‌های خوب» که تولید آن به تازگی در ۲۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به سرانجام رسیده، تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره است که شنبه تا سه‌شنبه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۲۳:۳۰ خواهد بود. 

همزمان با آغاز پخش، از لوگو و تیزر این مجموعه مستند که طراحی و ساخت آن به ترتیب برعهده سینا رعیت‌دوست و محمد بابایی بوده است، رونمایی شد. 

«همسایه‌های خوب» که در هر قسمت قصه یک سوژه را تعریف می‌کند، در اولین روایت خود به سراغ داستان «سمانه مسعودی» رفته است؛ بانویی که رئیس شورای روستای سیاه‌رودبار از توابع شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان است و با فعالیت‌هایش به توانمندسازی زنان روستا کمک شایانی کرده و توانسته روستای سیاه رودبار را به عنوان تنها دهکده صنایع دستی ایران به ثبت ملی برساند. 

این مجموعه مستند که مخاطبش خانواده و به دنبال الگوسازی در جامعه است، زندگی آدم‌های معمولی و ساده‌ای را روایت می‌کند که به دنبال رقم زدن حال خوب در جامعه هستند. 

دوربین «همسایه‌های خوب» علاوه بر استان تهران، مهمان استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، زنجان، مازندران، گیلان، گلستان بوده است تا قصه سوژه‌ها را به تصویر بکشد. 

 

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi