پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر مسئله اشتغال جوانان سامان یابد، ازدواج آن‌ها حل خواهد شد

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه حدود ۶۰ تا ۷۰ نفر از جوانان تحصیلکرده نهاوندی در معدن دولومیت این شهر مشغول شدند، گفت:مسئله طلاق به دلیل بیکاری و مشکلات جوانان وجود دارد که گریبان‌گیر جامعه ماست. اگر مسئله اشتغال جوانان سامان یابد،موضوع ازدواج آن‌ها حل خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79272
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

اگر مسئله اشتغال جوانان سامان یابد، ازدواج آن‌ها حل خواهد شد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ،علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم نهاوند در برنامه «جوان ایرانی سلام» از رادیو جوان گفت: مهمترین دغدغه جوان مسئله اشتغال است. وقتی به عنوان خدمت‌گذار به سراغ خانواده‌ها می‌رویم، مهمترین مسئله‌شان اشتغال جوانان است.

وی با بیان اینکه کشور از تحریم‌های ظالمانه و مسائل معیشتی و اقتصادی رنج می‌برد، ادامه داد: برای اشتغال جوانان تحصیل‌کرده اقداماتی صورت گرفته است و از طریق مجلس و قوانین مصوب بتوان به اشتغال و دغدغه جوانان کمک کرد. در استان همدان و شهر نهاوند هم تمام غم ما همین است که بتوانیم در جهت تشویق و جلب سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.

شهبازی درباره اقداماتی که برای اشتغال جوانان در نهاوند انجام شده، گفت: اقداماتی که در نهاوند ظرف یک سال پیگیری شد و نتیجه داد، معدن دولومیت نهاوند بود که حدودا ۶۰ تا ۷۰ نفر از جوانان تحصیلکرده نهاوندی را مشغول کرد. همچنین، پیگیر مسائل پتروشیمی نهاوند هستیم که به دغدغه جوانان کمک شود. بعد از مسئله اشتغال، مهمترین موضوع جوانان ازدواج است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه معتقدیم اگر مسئله اشتغال جوانان سامان یابد،موضوع  ازدواج آن‌ها حل خواهد شد، گفت: به هرحال آسیب‌های اجتماعی در جوامع و بین جوانان وجود دارد. همچنین مسئله طلاق به دلیل بیکاری و مشکلات جوانان وجود دارد که گریبان‌گیر جامعه ماست و ما امیدواریم که به وظیفه‌مان در زمینه خدمت به جوانان موثر باشیم.

جوان ایرانی سلام، برنامه صبحگاهی رادیو جوان است که هر روز در گفتگو با یکی از مسئولین از آنها در مورد اقداماتشان برای جوانان ایرانی پرسش می‌کند. این برنامه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ روی آنتن زنده رادیو جوان می‌رود./

پایان پیام

اخذ مجوز ماده 23 برای احداث جاده مرزی دوبانده ایرانشهر- مهرستان
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi