جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کسب رتبه اول کنکور سراسری توسط فرزند برومند کرمانشاهی را تبریک گفت

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس​ با صدور پیامی، کسب رتبه اول کنکور انسانی ۱۴۰۱ توسط محمد بهرامی فرزند رشید کرمانشاه شهرستان صحنه را تبریک گفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78898
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

کسب رتبه اول کنکور سراسری توسط فرزند برومند کرمانشاهی را تبریک گفت

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی رضایی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس با صدور پیامی، کسب رتبه اول کنکور انسانی ۱۴۰۱ توسط محمد بهرامی فرزند رشید کرمانشاه شهرستان صحنه را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خبر موفقیت و درخشش دانش آموز تلاشمند و مستعد شهرستان صحنه در آزمون سراسری ۱۴۰۱ رشته انسانی مایه مسرت و مباهات مردم شریف صحنه شد.کسب رتبه اول کشوری در رشته انسانی توسط محمد بهرامی بار دیگر توانمندی های علمی فرزندان این خطه از ایران عزیز را به منصه ظهور رساند.

فرهنگیان و معلمان، در همه جای دنیا از شأن ومنزلت والایی برخوردار هستند و هر جامعه ای به فراخور ارزش ها و هنجارهای خود، جایگاهی را برای معلمی در نظر می گیرد، زیرا معلمان موتور محرک توسعه و پیشرفت هر جامعه ای به حساب می آیند. 
نقش بی بدلیل معلمان، در پایه گذاری تمدن اسلامی و تربیت منابع انسانی در طراز انقلاب اسلامی و سرمایه گذاری جدی برای آموزش و تربیت نسل نواندیش، فکور، متعهد و مسئولیت پذیر و نقش آنان در تمدن سازی و تحقق اهداف گام دوم انقلاب، برهیچ کس پوشیده نیست.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموز عزیزمان محمد بهرامی، خانواده‌ی محترمشان، معلمان و تلاشگران عرصه آموزش و پرورش شهرستان صحنه، امید آن دارم با توکل به خداوند سبحان همواره شاهد درخشش نخبگان استان عزیزمان در عرصه های گوناگون باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi