جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

راه اندازی دستگاه آنالیز ناهنجاری های قامتی در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران حسنعلی عزت خواه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه آنالیز ناهنجاری های قامتی،با هدف آگاهی بخشی به شهروندان،فرهنگیان و دانش آموزان در گچساران راه اندازی شد. وی بیان کرد: هدف از راه اندازی این دستگاه ها کشف و آگاهی بخشی نسبت به معایت و مشکلات جسمانی و همچنین فراهم آوردن زمینه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78874
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

راه اندازی دستگاه آنالیز ناهنجاری های قامتی در گچساران

به گزارش کرونا از گچساران حسنعلی عزت خواه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه آنالیز ناهنجاری های قامتی،با هدف آگاهی بخشی به شهروندان،فرهنگیان و دانش آموزان در گچساران راه اندازی شد.

راه اندازی دستگاه آنالیز ناهنجاری های قامتی در گچساران 5

وی بیان کرد: هدف از راه اندازی این دستگاه ها کشف و آگاهی بخشی نسبت به معایت و مشکلات جسمانی و همچنین فراهم آوردن زمینه های ایجاد انگیزه برای برطرف کردن مشکلات جسمانی است.

راه اندازی دستگاه آنالیز ناهنجاری های قامتی در گچساران 6

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از مهمترین مرکز ارائه خدمات حرکات اصلاحی و ورزش های تخصصی جبرانی می توان به پیشگیری و اصلاح ناهنجاری ها و انحرافات جسمانی در اقشار مختلف جامعه و گروه های مختلف سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در گچساران اشاره کرد.

راه اندازی دستگاه آنالیز ناهنجاری های قامتی در گچساران 7

عزت خواه بیان کرد: شرایط و امکانات مناسبی برای ارتقای سطح سلامت و توانمندی دانش آموزان و فرهنگیان در ورزش های مختلف در گچساران فراهم شده است.

مسول مرکز حرکات اصلاحی آموزش و پروش گچساران گفت: در گچساران یکهزارو ۳۰۰  دانش آموزان تحت پوشش طرح “سنجش و ارزیابی ساختار قامتی” قرار گرفته اند.

 وحید حسینی بیان کرد: بیش از ۹ نفر از دانش آموزان این شهرستان پس از سنجش کیفوز داشته اند، مهمترین دلیل آن تغییرات تخریب کننده ی ستون فقرات،شکستگی های متعدد، ضعف عضلات، عادت های اشتباه در کودکی و نوجوانی و  تغییرات بیومکانیک است.

وی افزود: بیش از ۲۱ نفر از این تعداد دانش آموزان انحنای طبیعی S شکل ستون فقرات آن ها دچار تغییراتی شده و ۲۴ نفر پشت صاف بودند.

حسینی اضافه کرد: مرکز کانون اصلاحی  در این شهرستان وجود دارد و دانش آموزان می توانند به این مرکز مراجعه کنند و تاکنون ۲ هزار دانش آموزان به این مرکز مراجعه کردند.

۱۳۲۴ حلقه چاه در ساوه مجوز بهره‌برداری دارند/ افزایش افت آب چاه
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi