پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آمادگی شهرداری دوگنبدان برای وقوع سیل

به گزارش کرونا در پی هشدارهای صادر شده از سوی هواشناسی تمام دستگاه های عضو ستاد بحران در کهگیلویه وبویراحمد در حالت آماده باش قرار دارند. رضا قشقایی در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد با توجه به اطلاعیه های صادر شده از سوی هواشناسی در خصوص احتمال وقوع بارش شدید تمهیدات لازم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78627
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

آمادگی شهرداری دوگنبدان برای وقوع سیل

به گزارش کرونا در پی هشدارهای صادر شده از سوی هواشناسی تمام دستگاه های عضو ستاد بحران در کهگیلویه وبویراحمد در حالت آماده باش قرار دارند.

رضا قشقایی در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد با توجه به اطلاعیه های صادر شده از سوی هواشناسی در خصوص احتمال وقوع بارش شدید تمهیدات لازم در این شهرستان برای مقابله با سیل احتمالی با برگزاری جلسات ستاد بحران در فرمانداری و شهرداری این شهرستان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 وی بیان کرد: شهرداری دوگنبدان در کنار دیگر دستگاههای اجرایی آمادگی لازم برای مقابله با سیل احتمالی را دارد.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه هشدارهای لازم از سوی هواشناسی و دیگر متولیان امر صادر شده، تصریح کرد : از شهروندان تقاضا می شود که به هشدار های صادر شده توجه کرده و آنها را جدی بگیرند تا در صورت بروز احتمالی بارش شدید حادثه ای رخ ندهد.

 قشقایی عنوان کرد: مردم نکات ایمنی را جدی گرفته و آن‌ها را رعایت کنند زیرا ماهیت بارش های تابستانی غیر قابل پیش بینی است.

 وی گفت: شهروندان در بازه زمانی عنوان شده جهت سلامتی خود از تجمع در حریم وبستر رودخانه ها و مسیل های فصلی و مکان های خطر آفرین خودداری کنند. 

شهردار دوگنبدان خاطر نشان کرد: در مدت زمان عنوان شده تمام پارک ها در گچساران تعطیل خواهد بود.

 وی افزود: توصیه می شود شهروندان منازل سکونت خود را به خوبی بازدید کرده و و از سالم بودن مجاری دفع آب باران در ساختمان های خود مطمئن شده و جهت جلوگیری بازگشت سیل از مجاری فاضلاب خود اقدامات لازم را انجام دهند.

کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های امن کشور است
دنبال کنید

شهردار دوگنبدان ادامه داد: در صورت بروز سیل احتمالی افرادی که در محدوده خطر سیل و یا حریم کانالهای دفع آبهای سطحی زندگی می کنند به محض شنیدن هشدار تخلیه آمادگی لازم را جهت ترک محل سکونت داشته و اقدام کنند.

قشقایی اضافه کرد: شهروندان ازحضور و فیلم برداری در سیلاب جدا خودداری کرده و سریع تر خود را به مناطق امن برسانند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi