جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آسفالت و ایمن سازی برخی راه های پرمخاطره در استان البرز صورت گیرد

رییس مجمع نمانیدگان استان البرز در مجلس در وزارت راه و شهرسازی از پیگیری آسفالت و ایمن سازی برخی راه های پرمخاطره در استان البرز خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78522
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

آسفالت و ایمن سازی برخی راه های پرمخاطره در استان البرز صورت گیرد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت؛ علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در وزارت راه و شهر سازی در نشستی با معاونین و مدیران کل وزیر راه و شهرسازی مطالبات مردم تعیین اعتبار ملی برای جاده‌های روستایی و حادثه خیز حوزه انتخابیه بررسی قرار داد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۷۰ درصد روستاهای استان البرز در شهرستان‌های طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ است که  در بازدید‌های میدانی و جمع بندی‌ها که انجام دادیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در جهت رفع مشکلات پروژه‌های نیمه تمام روستای  و شهری اعتبارات ملی را مشخص نموده، معاونین و مدیران کل راه دستورات لازم را صادر کردند.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات بررسی شده در این جلسه جاده تهران دشت، کمربندی نجم آباد به نظرآباد قاسم آباد به تنکمان و جاده سهیلیه با تامین اعتبارات لازم و جاده هشتگرد به طالقان و تونل نیمه کاره و تامین برق آن بود که در این خصوص تبادل نظر صورت گرفت و اعتبارات ملی آن مشخص و پیگیری  شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس بیان کرد: پل راه آهن هشتگرد، پروژه نیمه تمامی شهری که چندین سال است برجای مانده نیز در نشست راه و شهرسازی مورد توجه قرار گرفت و دستور لازم در جهت تکمیل آن صادر شد.

حدادی گفت: آسفالت، ایمن سازی برخی راه های پرمخاطره در استان البرز از جمله مواردی بود که در نشست وزارت راه و شهرسازی گوشزد شد./

دولت سریعاً مشکل زیرساختی مناطق سیل زده اردبیل را برطرف کند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi