جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تشریح برنامه‌های 5 مرداد در چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، ایمان فولادی رئیس ستاد نماز جمعه بخش چاروسا با گرامیداشت برپایی اولین نماز جمعه در کشور عنوان کرد: نماز جمعه، بهترین پایگاه برای تقویت وحدت و انسجام جامعه است. رئیس ستاد نماز جمعه چاروسا با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، اظهار کرد: نماز جمعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78317
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

تشریح برنامه‌های 5 مرداد در چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، ایمان فولادی رئیس ستاد نماز جمعه بخش چاروسا با گرامیداشت برپایی اولین نماز جمعه در کشور عنوان کرد: نماز جمعه، بهترین پایگاه برای تقویت وحدت و انسجام جامعه است.

رئیس ستاد نماز جمعه چاروسا با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، اظهار کرد: نماز جمعه بهترین بلندگوی هفتگی برای رساندن خواسته ها و مطالبات مردم به گوش مسئولان است.

فولادی به برنامه های ۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در بخش چاروسا اشاره کرد و گفت: عطرافشانی گلزار شهدای شهر و شهدای گمنام قلعه رئیسی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه تفسیر سوره جمعه و تجلیل از اعضای ستاد نماز جمعه از مهمترین برنامه های این ایام است.

وی برگزاری میز خدمت در نماز جمعه ۳۱ تیرماه از سوی مسئولان محلی را از دیگر برنامه های ۵ مرداد برشمرد و گفت: میز خدمت در نماز جمعه ۳۱ تیرماه برگزار و مردم می توانند با حضور در نماز جمعه سولات خود از مسئولان را داشته باشند و همچنین تزئین سطح شهر و نصب بنر در سطح شهر، برپایی نمایشگاه کتاب و اهداء خون توسط اعضای ستاد نماز جمعه و همایش پیاده روی در روز ۵ مرداد با حضور مردم و مسئولین از دیگر برنامه های ایام ۵ مرداد است.

رئیس ستاد نماز جمعه بخش چاروسا تاکید کرد: برگزاری جلسات خانگی برای تبیین و تشویق ترویج فرهنگ نماز جمعه، جلسه با ریش سفیدان و معتمدین و جلسه با ستاد نماز جمعه پیرامون ۵مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور را از اعم برنامه های این ایام است.

همایش شیرخوارگان حسینی در دیشموک برگزار شد
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi