جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انتقاد معاون وزیر کشور از برخی مدیران در کهگیلویه و بویراحمد/ چرا با برنامه‌های استان همراه نیستید؟

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن کوشش‌تبار در کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت جهادی، شبانه‌روز و پای کار است، گفت: قطار دولت سیزدهم مدیران جهادی می‌خواهد که ارزیابی‌ها از برخی بخش‌های استان خوب نبود. معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78302
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

انتقاد معاون وزیر کشور از برخی مدیران در کهگیلویه و بویراحمد/ چرا با برنامه‌های استان همراه نیستید؟

به گزارش کرونا از یاسوج، محسن کوشش‌تبار در کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت جهادی، شبانه‌روز و پای کار است، گفت: قطار دولت سیزدهم مدیران جهادی می‌خواهد که ارزیابی‌ها از برخی بخش‌های استان خوب نبود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت صورت گرفته توسط مجموعه استان گفت: هدف‌گذاری‌ها در استان امیدوار کننده است و امیدوارم مردم نتایج این برنامه‌ها را ببینند.

وی با اشاره به برخی پروژه‌ها در سطح استان از جمله پتروشیمی گچساران افزود: آنچه در برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت استان خودنمایی می‌کند امید است و ما در مجموعه وزارت کشور به این امید می‌بالیم.

معاون امور اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه با مطالعه و اطلاعات به استان آمده‌ام عنوان کرد: متاسفانه مدیران دستگاه‌ها با برنامه‌های استان همراهی ندارند، موقعی برنامه‌های استاندار پیش می‌رود که مدیران همراهی کنند که این عدم همکاری را خودم مشاهده کردم.

کوشش‌تبار بیان کرد: اگر سرمایه‌گذار بخش گردشگری معطل مانده ایراد به بانک و مدیر مربوطه بازمی‌گردد چرا که اگر آنها دغدغه داشتند ما شرمنده سرمایه‌گذار نمی‌شدیم.

وی با اشاره به اینکه تولید یک میلیون اتیلن در دهمین پتروشیمی کشور کار بزرگ و ارزشمندی است که در این استان صورت خواهد گرفت، گفت: استان تامین کننده ۱۰ درصد آب کشور است اما مردم از آن برخوردار نیستند که پیگیری برای مدیریت آب که کار بزرگ زیرساختی است در حال انجام است و لازم است مدیران پای به پای این برنامه حرکت کنند.

رهبر معظم انقلاب: به برخی کسانی که صلاحیتشان احراز نشد، جفا شد / گزارش‌ها خلاف واقع بود / وعده نامزدها را با عملشان در گذشته بسنجید
دنبال کنید

کوشش‌تبار با اشاره به مشکلات مدیریتی در برخی دستگاه‌ها از ارزیابی آن دستگاه‌ها خبر داد و یادآور شد: آنچه در استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری شد کارگروه تنظیم بازار بود که خوب درخشیدید اما در رفع موانع تولید عده‌ای از دستگاه‌ها و بانک‌ها همکاری و همراهی نکردند که توصیه می‌کنیم تغییر رویکردی در رفتار اداری و مدیریتی آنها ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور خواستار فعال‌تر شدن شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد و عنوان کرد: بخش خصوصی باید زبان گویا در برابر دولت باشد اما اینگونه نیست. مدیران باید با استاندار همراه باشند که در این خصوص ضعف‌هایی مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها خصوصا بانک‌ها باید تغییر رویکرد دهند که ارزیابی می‌شوند، گفت: بانک‌ها باید با پیگیری در تهران مشکلات که پیش پای استاندار و مجموعه استان است را بردارند.

کوشش‌تبار به همراهی استان در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اشاره و عنوان کرد: فکر می‌کردیم با اجرای این طرح در کهگیلویه و بویراحمد مشکلات زیادی داشته باشیم اما اینگونه نبود که به استاندار دست مریزاد می‌گویم، حتی روغن مورد نیاز استان‌های همجوار از کهگیلویه و بویراحمد تامین شد که این یعنی بازوی توانمند برای دولت در مواقع اضطراری.

وی با بیان اینکه برای بازگشت واحدهای راکد کارهای خوبی صورت گرفته و باید به چرخه تولید بازگردند گفت: تملک واحدها توسط بانک‌ها ما را نگران کرده که باید جلوی این کار گرفته شود و بانک‌ها به دنبال راه‌حل باشند.

وی به تلاش دولت سیزدهم برای ایجاد ارتباط با کشورها و افزایش صادرات محصولات اشاره و عنوان کرد: سهم کهگیلویه و بویراحمد از صادرات کجا است؟ استان باید هدف‌گذاری صادراتی داشته باشد.

تزریق بیش از ۲۰۷ هزار دوز واکسن کرونا در گچساران
دنبال کنید

وی در پایان به اقدامات صورت گرفته برای بازگشت کارخانه قند به چرخه تولید اشاره و عنوان کرد: به زودی شاهد افتتاح این کارخانه خواهیم بود.

انتهای پیام/م


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi