پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس جمهور از شرکت صنایع آذرآب اراک بازدید کرد

به گزارش کرونا، شرکت صنایع آذرآب اراک تولید کننده تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی است که مدتی است دچار چالش صنعتی شده است، بازدید و از نزدیک با موانع این مجموعه مهم صنعتی استان آشنا شدند. شرکت صنایع آذرآب یکی از بزرگترین شرکت های پیمانکاری عمومی در ایران است که زمینه اصلی فعالیت این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78209
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

کرونا :

رئیس جمهور از شرکت صنایع آذرآب اراک بازدید کرد

به گزارش کرونا، شرکت صنایع آذرآب اراک تولید کننده تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی است که مدتی است دچار چالش صنعتی شده است، بازدید و از نزدیک با موانع این مجموعه مهم صنعتی استان آشنا شدند.

شرکت صنایع آذرآب یکی از بزرگترین شرکت های پیمانکاری عمومی در ایران است که زمینه اصلی فعالیت این شرکت ساخت و اجرای طرح های نیروگاهی، پالایشگاهی، پتروشیمی و سیمان است.

صنایع آذرآب از بدو تأسیس تا به حال جزء پیشروان ساخت نیروگاه های برق و تجهیزات پالایشگاهی در خاورمیانه به حساب آمده و تأمین‌کننده تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه های نفت و گاز و سازنده بخش های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه های برق برای بخش دولتی و خصوصی بوده است.

شرکت صنایع آذرآب از سال ۱۳۶۳ با انتقال فناوری ازشرکت IHI ژاپن در زمینه طراحی و مهندسی، ساخت، نصب و راه اندازی بویلرهای با سیستم گردش طبیعی و ‌سوخت گاز، گازوئیل و مازوت شامل، بویلرهای پکیج با ظرفیت ۲۰ تا ۲۰۰ تن بخار در ساعت، بویلرهای صنعتی با ظرفیت ۵۰ تا ۳۵۰ تن بخار در ساعت، بویلرهای نیروگاهی با ظرفیت ۳۹۰ تا ۲ هزار و ۲۰۰ تن بخار در ساعت فعالیت خود را آغاز کرد.

دیدار مردمی آیت الله رئیسی در شهر اراک ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود و دیدار با نخبگان، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان مرکزی است.

استان مرکزی با یک میلیون ۶۰۰ هزار نفر جمعیت، یک و ۸۲ صدم درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌ است و دارای ۱۲ شهرستان و ۳۲ شهر است.

منبع: ایرنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi