جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برنامه سفر اعضای هیات دولت به شهرستان‌های استان کرمانشاه اعلام شد

به گزارش کرونا بر اساس برنامه‌ای که استانداری کرمانشاه اعلام کرده، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در این سفر به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان اسلام آباد غرب سفر خواهد کرد.  «عیسی زارع‌پور» و سید «احسان خاندوزی» وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی نیز به ترتیب به شهرستان های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77730
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

کرونا :

برنامه سفر اعضای هیات دولت به شهرستان‌های استان کرمانشاه اعلام شد

به گزارش کرونا بر اساس برنامه‌ای که استانداری کرمانشاه اعلام کرده، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش در این سفر به عنوان نماینده رییس جمهوری به شهرستان اسلام آباد غرب سفر خواهد کرد. 

«عیسی زارع‌پور» و سید «احسان خاندوزی» وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی نیز به ترتیب به شهرستان های سرپل‌ذهاب و سنقر سفر خواهند کرد. 

«بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی مطالبات مردمی برنامه سفر به شهرستان های کنگاور و صحنه را در دستور کار خود دارد. 

سید «جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری مطالبات شهرستان های جوانرود و روانسر را بررسی خواهد کرد و سید «عزت‌الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در شهرستان هرسین حضور پیدا می کند. 

«علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو به ثلاث باباجانی می رود و سید «امیرحسین قاضی‌زاده» هاشمی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران نیز قصد سفر به شهرستان پاوه را دارد. 

«سعید محمد» مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی نیز فردا به شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین سفر خواهد کرد. 

«احمد وحیدی» وزیر کشور نیز فردا به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری بررسی مشکلات شهرستان کرمانشاه را بر عهده دارد. 

همچنین در این سفر «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده و حجت الاسلام و المسلمین سید «رضا تقوی» عضو شورای هماهنگی و ارتباطات با روحانیت نیز فردا به کرمانشاه سفر می کنند اما استانداری کرمانشاه تا کنون برنامه ای در رابطه با سفر آنان ارائه نداده است. 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور به همراه ۱۰ تن از وزرای دولت سیزدهم در بیست‌وهشتمین سفر استانی دولت روز پنجشنبه‌ ۲۳ تیرماه به منظور بررسی مشکلات و مسایل استان کرمانشاه به این خطه سفر می‌کند. 

دیدار با مردم شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه و دیدار با اقشار مختلف مردم استان در ورزشگاه حضرت امام (ره) کرمانشاه از برنامه های رییس جمهور در این سفر یک روزه است. 

سید «مسعود میرکاظمی» رییس سازمان برنامه و بودجه، سید «صولت مرتضوی» معاون اجرایی رییس جمهوری و «غلامحسین اسماعیلی» رییس دفتر رییس جمهوری نیز در سفر اعضای هیات دولت به کرمانشاه در کنار رییسی خواهند بود. 

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است. 

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

منبع: ایرنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi