چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خروج مسافران از مازندران جاده کندوان را یک‌طرفه کرد

به گزارش کرونا سرهنگ یدالله جهان تاب افزود : از ساعت ۱۳ امروز برای برقراری ترافیک و تردد روان مسافران از جاده کندوان، محور چالوس به سمت کرج یک طرفه شد و این شرایط تا حوالی ساعت ۲۳ امشب ادامه می یابد. وی با اعلام این که هم‌اکنون ترافیک در قسمت‌های شمالی و جنوبی جاده هراز و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77494
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

کرونا :

خروج مسافران از مازندران جاده کندوان را یک‌طرفه کرد

به گزارش کرونا سرهنگ یدالله جهان تاب افزود : از ساعت ۱۳ امروز برای برقراری ترافیک و تردد روان مسافران از جاده کندوان، محور چالوس به سمت کرج یک طرفه شد و این شرایط تا حوالی ساعت ۲۳ امشب ادامه می یابد.

وی با اعلام این که هم‌اکنون ترافیک در قسمت‌های شمالی و جنوبی جاده هراز و سوادکوه هم سنگین است، از مسافران درخواست کرد برای ایجاد ترافیک روان در محورهای استان، زمان خروج خود از مازندران را به ساعت‌های پایانی امشب موکول نکنند.

رییس پلیس راه استان مازندران ترافیک و تردد خودروها در محور ساری به سمنان را هم روان توصیف کرد و گفت که در زمان حاضر تمامی جاده‌های اصلی مازندران خشک و شرایط آب و هوایی برای تردد خودرو مساعد است.

سرهنگ جهان تاب به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و مدیرت سفر، از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

وی رعایت نکردن حق تقدم و صحبت کردن با تلفن همراه را از اصلی‌ترین  علل وقوع تصادف رانندگی طی تعطیلات پایان هفته و عید قربان در جاده های استان اعلام کرد و از رانندگان وسیله نقلیه خواست پس توقفی کوتاه و  استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

پلیس راه مازندران پیش از این همزمان با اعلام محدودیت های ترافیکی، از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را داشتند خواسته بود تا ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، سفرشان را مدیریت کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 بر اساس آمار سامانه‌های هوشمند ترددشمار جاده‌های مازندران، در ۷۲ ساعت گذشته حدود چهار میلیون تردد در جاده‌های این استان ثبت شد.

منبع: ایرنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi