سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

شاهد کم‌کاری هندی‌ها در توسعه بندر چابهار هستیم

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: نباید در بحث توسعه چابهار باز هم عقب بمانیم زیرا در گذشته شاهد کم کاری هندی ها بودیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77395
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

شاهد کم‌کاری هندی‌ها در توسعه بندر چابهار هستیم

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در خصوص رایزنی مقامات هند و ایران درباره توسعه همکاری ها در بندر چابهار، گفت: متاسفانه با تحقق برنامه پیش بینی شده برای سرمایه گذاری در بندر چابهار فاصله زیادی داریم.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: همین موضوع موجب شده از سوی مردم منطقه نسبت به اجرای برنامه های پیش بینی از سوی هندی ها تشکیک ایجاد شود.

وی ادامه داد: در واقع باید اذعان کرد روند گذشته موجب شده فرصتی که می توانستیم از آن بهره مند شویم تا مولفه های توسعه ای مدنظر در بندرچابهار را محقق کنیم، از دست رفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بر این اساس مقامات کشورمان و مسئولان مرتبط باید حواسشان باشد رایزنی مجدد هندی ها برای حضو فعال تر در بندر چابهار اگر بنا باشد مطابق قبل صورت بگیرد، صرفا موجب فرصت سوزی است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین نباید اقدامی شود که در بحث توسعه چابهار باز هم عقب بمانیم زیرا در گذشته شاهد کم کاری هندی ها بودیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi