سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

چرا نمی توانیم منابع آبی را در استان قزوین مدیریت کنیم؟

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز یاد نگرفتیم که چطور منابع آبی را مدیریت کنیم و معلوم نیست چرا اجازه می‌دهیم که آب شیرین رودخانه‌های شهرستان قزوین به راحتی وارد دریای خزر شده و تبدیل به آب شور شود؛ آن هم در شرایطی که از بی‌آبی رنج می‌بریم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77168
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

چرا نمی توانیم منابع آبی را در استان قزوین مدیریت کنیم؟

به خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی باصفای محله سپه مسجد جامع گفت: هنوز یاد نگرفتیم که چطور منابع آبی را مدیریت کنیم و معلوم نیست چرا اجازه می‌دهیم که آب شیرین رودخانه‌های شهرستان قزوین به راحتی وارد دریای خزر شده و تبدیل به آب شور شود؛ آن هم در شرایطی که از بی‌آبی رنج می‌بریم.

وی در باب گرانی های اخیر و جراحی اقتصادی دولت گفت: تمام مصیبت کشور از زمانی آغاز می شود که دولت در پرداخت حقوق ها مجبور به قرض گرفتن از بانک مرکزی می شود و در آمدها با هزینه ها همسان نیست.

سیاهکلی اضافه داشت: اگر می خواهیم کشور از تورم و قاچاق نجات یابد، باید هدف مندی یارانه ها در مسیر درست قرار گیرد و در بحث اعتراض به برخی به دهک بندی ها نیز، دولت موظف است نسبت به درخواست آنها اقدام کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi