سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دلجویی فدراسیون فوتبال از خانواده 5 معلولی یاسوجی/ افشاریان به دیدار بارانی و فرزندان رفت+تصویر و فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، در نقطه انتهایی شهر یاسوج منتهی به جاده شهر سی‌سخت خانواده‌ای در کارگاهی متروکه زندگی می‌کنند که شرح زندگی آن‌ها دل هر بیننده و شنونده‌ای را به درد می‌آورد. خانواده‌ای که پدر و ۴ فرزند آن معلول بوده و با کمترین امکانات و با دست خالی زندگی را سپری می‌کنند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77138
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

دلجویی فدراسیون فوتبال از خانواده 5 معلولی یاسوجی/ افشاریان به دیدار بارانی و فرزندان رفت+تصویر و فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، در نقطه انتهایی شهر یاسوج منتهی به جاده شهر سی‌سخت خانواده‌ای در کارگاهی متروکه زندگی می‌کنند که شرح زندگی آن‌ها دل هر بیننده و شنونده‌ای را به درد می‌آورد.

خانواده‌ای که پدر و ۴ فرزند آن معلول بوده و با کمترین امکانات و با دست خالی زندگی را سپری می‌کنند و در هفت آسمان یک ستاره هم ندارند.

«بارانی پادیر» پدر خانواده که علیل و بیمار نیز هست و اگر گروه جهادی شمس به داد او نرسیده بود اکنون فرزندان بارانی علاوه بر محرومیت و معلولیت باید درد یتیمی را هم علاوه بر همه دردها می‌چشیدند.

خانواده‌ای که بیش از هر زمان به کمک خیران نیکوکار نیاز دارند خانواده‌ای که از حرفشان معلوم بود امیدی به مسئولان و دستگاه‌های متولی ندارند چرا که تنها مر قانون شامل حال آن‌ها می‌شود در حالی که اوضاع و احوال آن‌ها به گونه‌ای نیست که بتوانند با یارانه‌های دریافتی از بهزیستی زندگی خود را سپری کنند.

درد آن‌ها هنگامی بیشتر می‌شود که خواهر و فرزند خواهر آن‌ها که اتفاقا آن‌ها نیز معلول هستند به جمع این خانواده ۵ معلولی اضافه شده و جمع ۷ نفره معلولان را تشکیل می‌دهند.

دلجویی فدراسیون فوتبال از خانواده 5 معلولی یاسوجی/ افشاریان به دیدار بارانی و فرزندان رفت+تصویر و فیلم 4

بعد از گزارش تهیه شده توسط کرونا برخی نیکوکاران به سراغ آن‌ها رفتند و در یکی از این موارد خداداد افشاریان پیشکسوت بین‌الملی داوری فوتبال ایران و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به نیابت از عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به دیدار این خانواده رفت و از آن‌ها دلجویی کرد.

دلجویی فدراسیون فوتبال از خانواده 5 معلولی یاسوجی/ افشاریان به دیدار بارانی و فرزندان رفت+تصویر و فیلم 5

در این دیدار کوبل داوری استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر فوتبال ایران شامل روح‌الله شریفی، محمد راهی و حمیدرضا افشون به اضافه داور هم استانی محسن حکیم او را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ ق

پیش‌بینی آخر هفته بارانی در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi