چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور وزیر صمت برای تسریع در احداث پست برق شهرک صنعتی شماره 2 قوچان؛ حضور سرمایه گذاران برای توسعه صنعت قوچان

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده و مداومی که صورت می پذیرد وزیر صمت در شهرستان قوچان حضور پیدا کردند و از پست برق در حال احداث شهرک صنعتی شماره ۲ این شهر بازدیدی داشتند که دستورات لازم برای تسریع در ساخت این پست را صادر نمودند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76985
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

دستور وزیر صمت برای تسریع در احداث پست برق شهرک صنعتی شماره 2 قوچان؛ حضور سرمایه گذاران برای توسعه صنعت قوچان

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به سفر وزیر صمت و معاون پارلمانی این وزارتخانه در شهرستان قوچان اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته وزیر صمت سفری به شهرستان قوچان داشتند و از شهرک صنعتی شماره ۲ این شهرستان بازدیدی داشتند و از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات صنعتی قوچان قرار گرفتند.

وی افزود:آقای وزیر از پست در حال احداث فوق توزیع برق این شهرک بازدیدی داشتند و دسورات لازم را جهت تسریع در عملیات اجرایی این پست صادر نمودند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس بیان کرد: همچنین با حضور معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت صمت کارخانه تولید فرش و موکت فرشینه بافت هم کلنگ زنی شد که حجم سرمایه گذاری برای احداث این کارخانه ۱۵۰۰ میلیارد ریال و همچنین میزان اشتغالزایی هم حدود ۱۵۰ نفر خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با تلاش های انجام شده شهرک صنعتی شماره ۲ قوچان در حال رونق است و با احداث پست برق در این شهرک حجم سرمایه گذاری سرمایه گذاران بیش تر خواهد شد و این موضوع برای تحول اقتصادی و ایجاد اشتغال حوزه انتخابیه تاثیر بسزایی دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi