جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حضور معاون رییس جمهور در گیلان به منظور رفع مشکلات زیست محیطی این استان

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس، از برگزاری نشست آتی این مجمع در گیلان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به منظور رفع مشکلات زیست محیطی این استان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76771
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

حضور معاون رییس جمهور در گیلان به منظور رفع مشکلات زیست محیطی این استان

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت ‌و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح جزییات نشست مجمع نمایندگان استان گیلان با مسئولان حوزه محیط زیست، گفت: در این نشست مشکلات زیست محیطی این استان اعم از آلودگی تالاب انزلی و کاهش سطح آب آن، رودخانه‌های سرجوب و گوهررود، مشکلات زیست محیطی صنایع موجود در استان، رسیدگی به حقوق محیط‌بانان، آسیبی که سنبل آبی و آزولا به تالاب‌های استان گیلان وارد کرده است چرا که سنبل آبی سمی است و مشکلاتی را برای انسان‌ها و اکوسیستم ایجاد می‌کند، مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم  صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیگر مشکلات زیست محیطی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: زباله سراوان و پسماند در استان گیلان، وضعیت آب‌های سطحی و تصفیه خانه‌های استان گیلان و ضرورت رسیدگی به آنها نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شده و راهکارهایی برای رفع آنها ارائه شد.   

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در نهایت قرار شد که رفع این مشکلات زیست محیطی در اولویت دستورکار مسئولان مربوطه قرار گیرد ضمن اینکه نشست بعدی نیز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست  کشور در استان گیلان برگزار خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در این نشست رییس سازمان حفاظت محیط زیست  کشور و معاونانش و اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان حضور داشتند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi