شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حجم زیادی از آلودگی‌ها، پساب صنعتی و شیرابه‌های سراوان وارد مزارع کشاورزی می‌شود

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان گیلان گفت: حجم زیادی از آلودگی‌ها، پساب صنعتی و شیرابه‌های سراوان وارد مزارع کشاورزی می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76714
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

حجم زیادی از آلودگی‌ها، پساب صنعتی و شیرابه‌های سراوان وارد مزارع کشاورزی می‌شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان گیلان زباله دفن‌گاه سراوان را یک معضل اصلی برای استان گیلان و کشور برشمرد و گفت: ظرفیت تصفیه‌خانه سراوان باید افزایش یابد و شاهد آن باشیم که دیگر زباله‌ای وارد سراوان نشود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه دیگر پروژه‌ها مربوط به مدیریت پسماند از جمله کودآلی بایستی با جدیت پیگیری و اجرا شود افزود: مباحث مربوط به رودخانه‌های گوهرود و زرجوب بسیار حیاتی است.

وی با اشاره اینکه حجم زیادی از آلودگی‌ها، پساب صنعتی و شیرابه‌های سراوان وارد مزارع کشاورزی می‌شود، بیان کرد: بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی ما با شیرابه سراوان آبیاری می‌شود که گلایه مردم رشت و خمام را به دنبال داشته است.

احمدی با اشاره به مشکلات آب و گلایه‌های مردم گفت: بعضی پمپاژها در مدار قرار نگرفتند به‌همین دلیل بعضی مردم با مشکلات آب کشاورزی مواجه هستند از سوی دیگر در بخش نظارت بر بازار، انتظار داریم همه فرمانداران انقلابی پیگیری کنند و نظارت‌های لازم را اِعمال کنند چراکه بعضی گرانی‌ها به دست مغازه‌داران و باید کنترل شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از نانوایی‌ها تعطیل هستند و نان ندارند و این موارد باید پیگیری شود تصریح کرد: در بهسازی راه‌های مواصلاتی هم مشکل داریم و لازم است اقدامات اساسی در این حوزه انجام شود./

پایان پیام

اعزام بیش از45مبلغ ومبلغه بومی وغیره بومی در ماه محرم به شهرستان باشت
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi