جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اعلام برنامه و زمان و مکان استقبال از امام جمعه قلعه رئیسی

حجت الاسلام صادق انصاری‌پور در گفت‌وگو با کرونا در چاروسا با محکوم کردن اهانت به امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: در روزهای اخیر یک پیج وابسته به ضد انقلاب  مطلبی را علیه امام جمعه قلعه‌رئیسی درج کرده بود که از سوی قاطبه مردم محکوم شد. رئیس حوزه قضایی چاروسا گفت: تیر بدخواهان به سنگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76418
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

اعلام برنامه و زمان و مکان استقبال از امام جمعه قلعه رئیسی

حجت الاسلام صادق انصاری‌پور در گفت‌وگو با کرونا در چاروسا با محکوم کردن اهانت به امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: در روزهای اخیر یک پیج وابسته به ضد انقلاب  مطلبی را علیه امام جمعه قلعه‌رئیسی درج کرده بود که از سوی قاطبه مردم محکوم شد.

رئیس حوزه قضایی چاروسا گفت: تیر بدخواهان به سنگ خورد و امام جمعه قلعه رئیسی به استان بازگشتند و فردا به بخش چاروسا می‌آیند و مورد استقبال مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی قرار خواهند گرفت.

انصاری پور در خصوص برنامه های بازگشت سفر امام جمعه بیان کرد: مراسم استقبال فردا سه شنبه ساعت ۹ و نیم صبح جلوی دادگاه چاروسا آغاز خواهد شد و این مراسم با حضور مدیر شورای سیاسیت گذاری ائمعه جمعه استان و تعدادی از ائمعه جمه برگزار خواهد شد.

وی افزود: پس از استقبال باشکوه مردم قلعه رئیسی و چاروسا راهی مصلای نماز جمعه خواهند رفت و در آن مکان برنامه های مختلف تدارک دیده شد و حجت الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمعه جمعه استان سخنرانی خواهد کرد.

وی مردم قلعه رئیسی را مردمی ولایتمدار و انقلابی و هوشیار دانست و گفت: در سالهای گذشته که در کنار مردم این منطقه بودم، مردم این منطقه در تمام شرایط حساس انقلابی عمل کردند و در این مساله هم هوشیاری خود نسبت به حرکت زشت و ناپسند دشمن را نشان دادند و با جلسات خودجوش فردا مشت محکمی به دهان دشمنان و کسانی که چنین تهمتی را نشر دادند خواهند زد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi