جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پدر ۶ فرزند جدیدترین اهداکننده عضو در استان مرکزی

به گزارش کرونا از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، یاسر قربانی اظهار کرد:  نهمین جانجش استان مرکزی در سال جاری، در تاریخ ۲۱ خرداد ماه به دلیل عارضه ناگهانی مغزی در بیمارستان ولیعصر اراک بستری و متأسفانه در همان ساعات اولیه دچار مرگ مغزی شد. وی افزود: این جانبخش پس از اخذ رضایت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76200
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

پدر ۶ فرزند جدیدترین اهداکننده عضو در استان مرکزی

به گزارش کرونا از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، یاسر قربانی اظهار کرد:  نهمین جانجش استان مرکزی در سال جاری، در تاریخ ۲۱ خرداد ماه به دلیل عارضه ناگهانی مغزی در بیمارستان ولیعصر اراک بستری و متأسفانه در همان ساعات اولیه دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: این جانبخش پس از اخذ رضایت در تاریخ ۲۴  خرداد به بیمارستان سینا تهران برای انجام عمل و جداسازی ارگان‌های حیاتی اعزام شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: سرانجام در تاریخ ۲۵ خرداد تحت عمل جراحی هاروست کبد و کلیه‌ها قرار گرفت که طبق اعلام اداره پیوند، کیفیت و پیوند ارگان‌ها رضایت‌بخش بوده و خوشبختانه با فداکاری این مرحوم حال گیرندگان اعضا نیز مساعد است.

قربانی در ادامه یادآور شد: نهمین حیات بخش استان مرکزی پدر ۶ فرزند است که ضمن تسلیت به خانواده و بستگان این عزیز فداکار، برای فرزندان و خانواده وی آرزوی صبر و شکیبایی داریم.

انتهای پیام


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi