جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان کهگیلویه و بویراحمد روزهای پنجشنبه و جمعه

به گزارش کرونا از یاسوج،  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌ پنج هزار دانش‌آموز در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان شرکت می‌کنند گفت: آزمون ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس تیزهوشان استان پنجشنبه ۲۶ و جمعه ۲۷ خرداد ماه در ۳۱ حوزه امتحانی برگزار می‌شود. حسنعلی عزتخواه این آزمون ویژه دانش‌آموزان پسر و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75986
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان کهگیلویه و بویراحمد روزهای پنجشنبه و جمعه

به گزارش کرونا از یاسوج،  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌ پنج هزار دانش‌آموز در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان شرکت می‌کنند گفت: آزمون ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس تیزهوشان استان پنجشنبه ۲۶ و جمعه ۲۷ خرداد ماه در ۳۱ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

حسنعلی عزتخواه این آزمون ویژه دانش‌آموزان پسر و دختر پایه‌های ششم و نهم  متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد است و محل برگزاری این آزمون شامل ۳۱ حوزه امتحانی در ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.  

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تعداد دانش‌آموز در پنج شهر یاسوج، سی سخت، گچساران، دهدشت و بهمئی با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

عزتخواه عنوان کرد: پس از برگزاری این آزمون ۲۰۶ دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد برای تحصیل در  پایه هفتم متوسطه اول و ۲۷۰ نفر نیز برای تحصیل در پایه دهم متوسطه دوم مدارس استعدادهای درخشان استان در سه رشته ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی پذیرفته می‌ شوند. 

وی ابراز داشت: آن عده از دانش‌ آموزان پایه‌های ششم و نهم متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی شرکت در این آزمون هستند می‌ توانند با وارد کردن کد ملی و رمز همگام خود در سامانه ملی به نشانی اینترنتی Azmoon.medu.ir تا پایان ۲۵ خردادماه امسال کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. 

عزتخواه گفت: هم اینک هزار و ۱۹۲ دانش آموز در ۱۰ مدرسه استعدادهای درخشان مقاطع متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سه شهر یاسوج، گچساران و دهدشت مشغول به تحصیل هستند. 

وی اظهار داشت: پس از افتتاح ۲ مدرسه جدید استعدادهای درخشان پسرانه و دخترانه مقطع متوسطه اول در گچساران تعداد این مدارس در کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی آینده به ۱۲ مورد افزایش می‌یابد.

خبر خوب استاندار برای مردم مارگون/ اختصاص ۱۱۰ میلیاردی به راه‌های روستایی
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi