جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

15 آبان، آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ابوذر در یزد

به گزارش کرونا در یزد، امیررضازاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر استان یزد، با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این چنین رویدادهای فرهنگی و رسانه‌ای در سطوح مختلف استانی، منطقه‌ای و ملی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت و نقش عملکرد رسانه در جنگ ترکیبی امروز تجهیز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75911
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

15 آبان، آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ابوذر در یزد

به گزارش کرونا در یزد، امیررضازاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر استان یزد، با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این چنین رویدادهای فرهنگی و رسانه‌ای در سطوح مختلف استانی، منطقه‌ای و ملی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت و نقش عملکرد رسانه در جنگ ترکیبی امروز تجهیز افسران جنگ نرم در حوزه رسانه به شیوه‌های نوین اطلاع رسانی حائز اهمیت و ضروری است.

وی نقش اصحاب رسانه در جهاد تبیین را اجتناب ناپذیر دانست و افزود: تحقق این مهم در حوزه رسانه پیش از هرچیزی به تقویت جریان رسانه ای جبهه انقلاب نیاز دارد که به نظر می‌رسد با برگزاری رویدادهایی نظیر جشنواره رسانه ای ابوذر می توان به این مهم دست یافت.

دبیر برگزاری این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد رویکرد دومین دوره این رویداد استانی را آموزش و تقویت ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای برای اثرگذاری بیشتر در حوزه جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: دومین جشنواره ابوذر در استان یزد دارای ۱۱ قالب خبری مختلف و ۱۱ محور ملی و سه محور استانی است.

15 آبان، آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ابوذر در یزد 4

رضازاده گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست را قالب‌های تعیین شده برای این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: تولید محتوای رسانه‌ای ویژه جامعه ایثارگری یزد، گردشگری یزد با محوریت فرهنگی اسلامی و دستاوردهای دانش بنیان در حوزه آب و پزشکی هم محورهای استانی تعیین شده در این دوره جشنواره ابوذر است.

وی با بیان این‌که هر کدام از آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید در یکی از رسانه های رسمی و مجوز دار استان منتشر شده باشد، تأکید کرد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی ۱۱۴۰۱/۰۱/۰۱ تا۱۴۰۱/۰۸/۱۵ منتشر شده باشد.

افزایش ۴.۴ درصدی ماموریت‌های اورژانس در سالی که گذشت/ مصدومیت بیش از ۱۳ هزار نفر در حوادث رانندگی
دنبال کنید

رضازاده خاطرنشان کرد: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده-جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی، محورهای ملی تعیین شده برای این دوره جشنوار ابوذر است.

15 آبان، آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ابوذر در یزد 5

دبیر برگزاری جشنواره ابوذر با اشاره به این موضوع که هر فرد مجاز به شرکت در سه قالب و در هر قالب چهار اثر است تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره ابوذر به آدرس www.basijrasaneh.ir بخش جشنواره ابوذر مراجعه و با انتخاب استان و بارگذاری آثار خود در این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای شرکت کنند.

رضازاده در پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد را تا پایان روز ۱۵ آبانماه عنوان و خاطرنشان کرد: بنا داریم اختتامیه این دوره جشنواره ابوذر را در پنجم آذرماه امسال همزمان با هفته بسیج و با حضور مسئولان کشوری در استان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ب


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi