جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اقدامات دادگستری هرمزگان در رفع مشکلات قابل تقدیر است

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس،گفت: اقدامات دادگستری هرمزگان در رفع مشکلات دیرینه مناطق مختلف قابل تقدیر است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75791
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

اقدامات دادگستری هرمزگان در رفع مشکلات قابل تقدیر است

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت،حسین رئیسی در دیدار با مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضاییه جزو رؤسایی هستند که از بیشترین شناخت و بیشترین سابقه حضور در دستگاه قضایی به صورت توأمان برخوردار هستند و امروز ارزیابی ها این است که وی در مسیر تحول دستگاه قضایی بسیار موفق عمل کرده است.

 نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد  در  مجلس شورای اسلامی از اقدامات مردمی و امیدآفرین دادگستری هرمزگان در رفع مشکلات دیرینه مناطق مختلف استان با اقدام به موقع قضایی نیز تقدیر کرد و افزود: هر زمان، موضوعی را با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مطرح کرده ایم، بیشترین کمک را از جانب دستگاه قضایی شاهد بوده‌ایم.

رئیسی تصریح کرد: بی تردید همدلی میان قوا برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم و اقدام به موقع هر کدام از آنان در این عرصه، بدون شک سبب رشد و تعالی میهن اسلامی‌مان خواهد شد و توسعه توام با عدالت و پیشرفت را به ارمغان می‌آورد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنین، رصد مستمر مشکلات مردم در دستگاه قضایی، کاهش اطاله دادرسی، سرکشی مستمر به مسائل و مشکلات مردم و پیگیری ویژه حقوق عامه از سوی دادگستری هرمزگان را سبب امید آفرینی در سطح استان برشمرد و از تلاش مجموعه مسئولان و کارکنان دادگستری هرمزگان به ویژه رئیس کل استان تشکر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجت الاسلام محسنی اژه‌ای از بیشترین شناخت و بیشترین سابقه حضور در دستگاه قضایی برخوردار است، تأکید کرد: ارزیابی ها این است که وی در مسیر تحول دستگاه قضایی بسیار موفق عمل کرده است./

کشاورزان استان‌های شمالی تحت فشار سیاست‌های ضد تولید دولت قرار دارند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi