جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رئیس جدید بیمه سلامت گچساران معرفی شد

به گزارش کرونا از گچساران، کیان دهراب‌پور مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندار گچساران و معارفه رئیس جدید بیمه سلامت گچساران اظهار کرد: مدیر جدید بیمه سلامت گچساران دارای ظرفیت  و توانمندی خوبی است که می‌توان در راستای ارائه خدمت به مردم تاثیرگذار باشند. مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 75484
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

رئیس جدید بیمه سلامت گچساران معرفی شد

به گزارش کرونا از گچساران، کیان دهراب‌پور مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندار گچساران و معارفه رئیس جدید بیمه سلامت گچساران اظهار کرد: مدیر جدید بیمه سلامت گچساران دارای ظرفیت  و توانمندی خوبی است که می‌توان در راستای ارائه خدمت به مردم تاثیرگذار باشند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت نسبت به بیمه شدن مردم اقدامات خوبی آغاز کرده است، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مقام رهبری بیمه شدن مردم و هزینه درمان آنها است.

دهراب پور عنوان کرد: بیمه سلامت با توجه به شرایط اقتصادی برای کاهش هزینه درمان مردم تلاش می‌کند امیدواریم در گچساران تمام افراد تحت پوشش بیمه قرار گرفته و از مزایای بیمه سلامت بهره مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امید می‌رود با همکاری و تعامل ادارات و بخشداری شهروندان برای تحت پوشش خود به بیمه سلامت مراجعه کنند.

دهراب پور بیان کرد: اقدامات درمانی افراد تحت پوشش بیمه سلامت تا ۳ ماه رایگان و بعد از این زمان طبق آزمون کار و رفاه اجتماعی دهک‌ها مشخص می‌شود و تاکنون نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیاری را در حوزه‌های مختلف به مردم ارائه داده است.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به زودی ۲۷ بیماری صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند، اضافه کرد: در حال حاضر بیمه سلامت ۹۰ درصد از تسهیلات یا هزینه درمان زوج های نابارور تحت پوشش این بیمه را تقبل می‌کند به دلیل هزینه بالای اقدام باروری این کار بسیار با ارزش  و بسیار تاثیرگذار است.

اختلاف دمای گرم‌ترین و خنکترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد به۲۹ درجه رسید
دنبال کنید

حمید ارشادی رئیس جدید بیمه سلامت گچساران نیز گفت: خدمت به مردم و شهروندان یک رسالت بزرگی است که باید به بهترین نحو انجام شود و خدمات مطلوب و پوشش بیمه همگانی از وظایف مهم بیمه سلامت است.

رئیس بیمه سلامت گچساران با اشاره به اینکه بیمه اقشار کم درآمد جامعه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: اگر شخصی بدون سابقه بیمه در بیمارستان بستری شود بیمار را در همان جا بیمه خواهیم کرد.

ارشادی ادامه داد: اگر بیماری به فرمانداری مراجعه می‌کند آن را به بیمه سلامت ارجاع داده تا اقدامات لازم انجام شود تلاش می‌کنیم تا تعداد بیمه شدگان شهری و روستایی همزمان افزایش پیدا کند.

رئیس بیمه سلامت گچساران با اشاره به اینکه در راستای پرداخت مطالبات بیمارستان  اقدامات لازم انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: به منظور بهبود کیفیت گروه‌های مشترک نظارتی تشکیل خواهد شد.

ارشادی بیان کرد: هرجا که مراکز سلامت شهرستان به آموزش نیاز داشته باشند اقدام خواهیم کرد و به سمت سلامت محوری هستیم و در انجام تمام اقدامات نیازمند همکاری فرمانداری و ادارات هستیم.

وی افزود: بیمه سلامت به بیمارانی که باید پرونده داشته باشند تا بتوانند دارو دریافت کنند  توجه ویژه‌ای دارد انتظار داریم که اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیک را رعایت کنند، سال گذشته تمام مطالبات به مراکز موسسات طرف قرارداد را پرداخت کرده‌ایم.

وی گفت: توانایی انجام  قرارداد با کل موسسات و متخصصان وجود دارد، امیدواریم که پزشکان و موسسات که هنوز قراردادی با بیمه سلامت انعقاد نکردند هر چه زودتر اقدام کنند.

رئیس بیمه سلامت گچساران ادامه داد: در گچساران از ظرفیت نیروهای جهادی استفاده کرده و سه دهک رایگان را شناسایی و آنها را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

اختصاص اعتبارات بی‌سابقه عمرانی در دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران نیز اظهار کرد: بحث سلامت اولویت جامعه است گچساران شهر صنعتی و به اسم نفت مطرح شده ولی دارای آمار بالای بیکاری بوده و دهک های نیازمند نیز در آن وجود دارد.

وی بیان کرد: انتظار داریم بیمه سلامت تعامل لازم را با ادارات و مردم داشته و اقدامات لازم را برای پوشش بیمه ای شهروندان انجام دهد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: شعار ما در دولت انقلابی خدمت‌گذاری به مردم است و در حقیقت دولت شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش می‌کند.

به گزارش کرونا در این دیدار حمید ارشادی به عنوان رئیس بیمه سلامت گچساران معارفه شد.
انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi